Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun dejlig.. kan godt forstå du havde svært ved at holde kameraet lige...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ess. skriver: AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Hun er simpelthen så dejlig, søde .. Og total godt der hvor hun lige kigger surt på dig, fordi du fniser Skønne, skønne, dejlige Lilje
AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Hun er simpelthen så dejlig, søde .. Og total godt der hvor hun lige kigger surt på dig, fordi du fniser Skønne, skønne, dejlige Lilje
Ja det skrge jeg også bare af grin af bagefter, jeg får bare lige evil eyes der! Haha!
NikitasMoar skriver: Hvor er hun dejlig.. kan godt forstå du havde svært ved at holde kameraet lige...
Ja ikke? .. Hun er simpelthen så dejlig, men kunne ikke lige lade være med at grine lidt af hende der hehe
KÆFT hvor er hun bare skøn!!! det ser bare så sødt ud...
Neeeej hvor skønt et klip, hvor ER hun dog kær din Lilje.
Sussie&Lilje skriver: Ja ikke? .. Hun er simpelthen så dejlig, men kunne ikke lige lade være med at grine lidt af hende der hehe
det kender jeg godt, men det er ikke altid Nikita syntes det er lige sjovt.. ;O)
Årh Smelte smelte !!! Hvor er hun dog dejlig, lille putte
Sussie! Helt ærligt!! Hun er jo en virkelig lækkerbisken!!
Sussie&Lilje skriver: Tusinde tak hehe, nej hun var simpelthen så sur og gal igår, så hun kæmpede lige til det sidste!
Tusinde tak hehe, nej hun var simpelthen så sur og gal igår, så hun kæmpede lige til det sidste!
haha er flad af grin, hvor er hun dog skøn søde
Sidder her og griner højt.
HVOR DEJLIG HAR MAN LOV TIL AT VÆRE???? Hun er bare skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128