Er jeg lidt skør??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Skytten0111

Hej piger..

jah som overskriften siger så er jeg lidt skør.. Jeg har fået bekræftet min graviditet hos lægen i sidste uge, er 5+4 uger henne i dag og har hele tiden før det testet positiv.

Men alligevel købte jeg en test i dag og tog den. Den blev allerede positiv da jeg dyppede den i urinbægeret - jeg nåede ikke en gang at tage den op derfra før den var positiv.. og test-feltet var ligeså tydelig som kontrol-feltet..

Så den er jo positiv....

Andre der også er lidt tosset på det punkt???

Og lige en anden nyhed, jeg har fået tid på skejby sygehus den 2.3 til en tidlig scanning... Dejligt!! Kan næsten ikke vente.. Så kan vi se om det lille hjerte banker

Tak fordi i kiggede forbi mit indlæg...

Knus fra Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Fyn

TILLYKKE!!! Fantastisk.... Den følelse er bare den bedste.

Du er ikke totalt skør. Jeg nåede at tage 8 stk. test over en weekend... Så.....

Lyder godt du har fået tid til skanning så tidligt, så er det bare at gå og forsøge at nyde den "søde" ventetid. For mig var især de første 12 uger meget, meget lange og ethvert lille tegn blev overfortolket... Men nyd tiden....Det er det råd jeg kan give dig.

Og så er du slet, slet ikke skør. Bare meget lykkelig med fine test-streger!

C.

Anmeld

9. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med graviditeten Og lidt tosset må man gerne være

Anmeld

9. februar 2010

Enayia

Hehe tillykke med graviditeten!

Nej jeg tror mange gør det. Jeg overvejede det selv, men min kæreste stoppede mig inden jeg nåede at købe flere haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.