Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
27
Midt i tyverne ja Og btw så synes jeg du minder vildt meget om Alicia Silverstone!
28 som mig:-)
Det er der faktisk andre der har sagt til mig.... jeg kan bare overhovedet ikke se det selv
Men tak, jeg tager det som en kompliment
Anonym skriver: Det er der faktisk andre der har saft til mig.... jeg kan bare overhovedet ikke se det selv Men tak, jeg tager det som en kompliment
Det er der faktisk andre der har saft til mig.... jeg kan bare overhovedet ikke se det selv
Ahh det skal du også, hun er jo en hottie!
Tadada... jeg bliver 32 til maj.
Bliver meget ofte skudt yngre! Da jeg var 25 blev jeg af en buschauffør her i Odense spurgt om jeg skulle have børnebillet.... (dvs under 15 år) det var alligevel lige groft nok
Anonym skriver: Tadada... jeg bliver 32 til maj. Bliver meget ofte skudt yngre! Da jeg var 25 blev jeg af en buschauffør her i Odense spurgt om jeg skulle have børnebillet.... (dvs under 15 år) det var alligevel lige groft nok
Håber ik Henrik blir sur over groft misbrug af ano tråde...
qp skriver: Håber ik Henrik blir sur over groft misbrug af ano tråde...
Det tror jeg da bestemt ikke han gør.............det er jo ikke fordi der bliver skrevet grimme ting (måske kun hvis man gætter meget høj alder). Ano. kan vel bruges som man har behov og lyst til.
Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128