Orker inge ting.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

molle85

Syntes efter hånden at jeg orker mindre og mindre.. bare det at stå ud af sengen om morgen er en kamp.. Mine fødder gør ondt at gå på, Er dsv den heldig vinder af vand i fødderne Mit bækken brokker sig mere og mere..  Har en arbejdsskade i mit bækken og graviditeten har ikke gjort det bedre, men det var jeg godt klar over.. Men syntes bare at jeg mangler overskud.. '

Andre der har det sådan?

Fortæl hvordan har det/haft det under graviditeten..

Maria 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

SarahAa

Ved præcis hvordan du har det! Døjer med det samme, kan faktisk snart kun ligge sofaen, hvilket også er ulideligt i længden

Lider selv af vand i fødderne, skide irriterende

Men nu kan vi også for at de snart vil komme ud til os.

Knus Sarah 38+4

Anmeld

9. februar 2010

molle85

Ja det ville være så dejligt at de snart kom ud

Jeg var til JM her d.02,02 og der sagde hun at ( ja der går altså lang tid til at du føder, Hun str slet ikke fast med hoved ) Øv tænkte jeg så bare...  Skal til JM igen her den 16 håber hun siger det helt modsatte denne gang

Maria 38+4

Anmeld

9. februar 2010

SarahAa

Fedt, var også selv til JM her den 2

Hun sagde så bare "Ja, jeg regner ikke med at der går så længe før vi ses". Hvilket jo kan forståes på to måder, for skal jo også derop her den 16

Men ja alt hvad jeg kan for at hun står fast næste gang du er hos JM

Anmeld

9. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Velkommen til tiden som højgravid Sådan havde jeg det også sidste gang. Gruer for hvordan jeg vil have det når vi når juni og jeg har en 4 årig at holde styr på samtidig

Anmeld

10. februar 2010

molle85

Jeanne skriver:

Velkommen til tiden som højgravid Sådan havde jeg det også sidste gang. Gruer for hvordan jeg vil have det når vi når juni og jeg har en 4 årig at holde styr på samtidig

jo tak hold da op så har du os noget at se til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.