Jeg er så træt af min mand lige i tiden. Ved næsten ikke hvor jeg skal begynde.
Alt ialt startede det nok med mig... For for 7 år siden var jeg min mand utro. Puhha det gav så mange skår i ægteskabet. Men vi fik snakket og snakket. Men jeg har egentlig altid følt, at min mand ikke rigtig er kommet over det, selvom han siger han er, og vi aldrig snakker om det mere.
Men jeg føler mig bare så klemt af ham nu. Det er som om, hele vores ægteskab går efter hans hovede og hans lyst. Jeg føler slet ikke, han bøjer sig ell går på komprimis for nogle som helst ting.
Der er så mange ting, jeg gerne vil have ell opleve, men det ved jeg bare, aldrig kommer til at ske, for det gider han ikke ell det synes han ikke.
Fx vil jeg gerne have en tattoo. Det vil han ikke have for han synes kun kvinder skal have 1 tattoo. Også koster det penge!
Jeg vil også gerne på ferier ell camping. Men det gider han ikke. Det er dyrt også vil han kun til nøds campere i hytte. Ellers vil han ikke på ferie. Han kan ikke se, hvorfor man skal på ferie. Han vil helst være hjemme i stuen ved computer og tv.
Jeg vil gerne til tandlæge hver ½ år ca (som alle andre normale mennersker) for at forebygge. Der kan han slat ikke se fornuften i, da man jo heller ikke går til lægen for at forebygge. Plus at det jo koster penge!
Jeg vil gerne til frisør engang imellem. Både at blive klippet og farvet. Jeg klarer selv farveningen. Men det koster jo penge.
Ang sexlivet er det gået helt i stå. Han plejer at have en meget stor lyst, som jeg slet ikke kan dække. Og jeg føler aldrig det er godt nok, selv om han siger, det er. Nu er hans lyst så forsvundet, og der føler jeg sgu også det er min skyld.
Han er en del ude at rejse og tjener gode penge. Men han har aldrig haft en lille gave med hjem til mig. Jeg føler virkelig det hele går op i penge. Og vi mangler ikke noget. Vi har lån som alle andre, men jeg savner at der ikke bare engang imellem, kan blive gjort noget ud over det sædvanlige.
Jeg tænker og tænker og tænker.... Skal man kæmpe for et godt ægteskab ell hvornår er det dødt.