Jeg stoppede med p-piller i juli 09 og det er først her de sidste 3 måneder at den har været regelmæssig på 27 dage.. før det var den på alt fra 27-31 dage.. og ja tak.. jeg ved hvor træt af det man bliver og bare hader sin krop
Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men de fleste har lige en periode hvor kroppen skal finde sig selv efter p-pillestop da ens cyklus skal lære at styre sig selv igen og det kan desværre give nogen forstyrrelser i ens hormoner. Har læst at det kan tage op til et år før der er balance i kroppen igen. Men at det slet ikke er sikkert der går så længe vil jeg skynde mig at sige...
Det er ikke umuligt at blive gravid i den periode det nu tager.. det kan bare være svært at finde ud af hvornår man har ÆL. men så er der jo heldigvis ÆL-test hvis det er.
Jeg var også så uheldig at få både ømme bryster, kvalme humørsvingninger og meget ondt når jeg fik mens.. blev helt forvirret hver gang for jeg troede jo at jeg var gravid... men fandt så ud af at det var fordi jeg ikke længere fik p-piller. øvøvøv og jeg banede og råbte over det...
men ikke alle får det sådan og HELDIGVIS.
Håber det var til lidt hjælp og held og lykke med projekt baby

Anmeld