Hvor gammel ser jeg ud til at være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Pia.

Er så nysgerrig ... kom nu med den alder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Marco2

18 er mit gæt

Anmeld

9. februar 2010

Anonym trådstarter

Taaak for jeres deltagelse i min gætteleg!

Jamen jeg er lige blevet 33, såååh tak til jer alle sammen... hehe! Og ja piercingerne er sgu blevet en for integreret del af mig selv men jeg synes jeg kan bære dem trods min alder.

Hvis i skyder imellem alt fra 20-35 så tror jeg altså, at jeg fra nu af vil bilde mændene ind, at jeg er 28!

Men sjovt har det været, for jeg synes ofte at damer på min alder ser meget ældre ud end jeg selv og har ofte undret mig over om det er min egen forskruede selvopfattelse der er årsag til det.... Men igen så er det nok fordi jeg føler mig ung...

Kh qp

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Taaak for jeres deltagelse i min gætteleg!

Jamen jeg er lige blevet 33, såååh tak til jer alle sammen... hehe! Og ja piercingerne er sgu blevet en for integreret del af mig selv men jeg synes jeg kan bære dem trods min alder.

Hvis i skyder imellem alt fra 20-35 så tror jeg altså, at jeg fra nu af vil bilde mændene ind, at jeg er 28!

Men sjovt har det været, for jeg synes ofte at damer på min alder ser meget ældre ud end jeg selv og har ofte undret mig over om det er min egen forskruede selvopfattelse der er årsag til det.... Men igen så er det nok fordi jeg føler mig ung...

Kh qp

Hvis man er lidt buttet ser man tit yngre ud...de tynde synes jeg tit ser ældre ud..med rynker...

Anmeld

9. februar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvis man er lidt buttet ser man tit yngre ud...de tynde synes jeg tit ser ældre ud..med rynker...

Jeg har lidt rynker omkring øjnene men ellers ikke som så Dog er min hals nok mere medtaget af overflødigt fedt!

Anmeld

9. februar 2010

Corn

He he.. Jeg siger 32...

Men kun fordi jeg mener at have set det på din profil...

Men tænkte inden da, midt tyverne

Anmeld

9. februar 2010

Ina33

25?

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

He he, det er sgu i orden, jeg havde gættet 21.. Hmm, men jeg er heller ikke så god til det med at gætte alder. Pinligt...

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde gættet på først i 20'erne Du ser skøn ud!

Anmeld

9. februar 2010

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

He he.. Jeg siger 32...

Men kun fordi jeg mener at have set det på din profil...

Men tænkte inden da, midt tyverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.