Hej piger..
Jeg er SÅ ked af det på Thomas´s vejne pga hans søster... Hans søster bor i Odense er læge, har mand og 2 børn. Mig og hende har aldrig været særlig gode venner, og jeg synes hendes mindste dreng er temmelig uopdragen, hvilket Thomas giver mig ret i. Men det er ikke det det her handler om.
Da vi fik Laura, fik vi en sms fra hende, tillykke osv.. De var i Australien på det tidspunkt. Da Laura er ca 1 mrd gammel har de været hjemme i 14 dage, og først da hun er en mrd gammel ringer søsteren. Det er så mig der tager telefonen. Vi snakker lidt frem og tilbage. Sagde til hende at jeg stod og var lige ved at give Laura tøj på, så hun kunne lige få Thomas. Hun sagde" Hvad har Thomas at fortælle som du ikke allerede har sagt?" I en ret spids tone. Jeg sagde" Jeg er ret overbevidst om at Thomas gerne vil snakke med sin søster" De snakker kort sammen, og pludselig hører jeg Thomas sige. " Den der gamle plade gider jeg bare overhovedet ikke at høre igen" De snakker kort sammen og der blier sagt farvel fra begge sider. " jeg spurgte hvad det lige gik ud på.. Søsteren havde åbenbart hentydet at der åbenbart var forskel på at blive farmor, end mormor sådan en opmærksomhed som Laura fik.
Vi inviterede hele familien til barnedåb. Hun siger til mine svigerforældre at det kun er hende og den mindste der kommer. Vi hører intet før Thomas ringer og spørger 3 dage efter SU datoen om der kommer nogen. Hun melder så fra om fredagen som barnedåben er om søndagen. Hun sender gaven 1uge senere.
Thomas havde fødseldag i fredags. Vi hørte INTET.. Hun har stadig ikke set Laura, og hun viser SÅ lidt interesse! Jeg er SÅ ked af det på Thomass vejne at hans egen søster ikke "gider" at vise interesse og se sin niece!
VI skal muligvis se dem i April.. Der er LAura 7 mrd...
ARGH!!! Jeg er SÅ ked af det...
Knus
Anmeld