Trine og Mette...iiiih altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

oo

så lå jeg lige og snuede den på sofaen foran brændeovnen og så kom Søren med en stor flot buket blomster fra Trine (malucca) og Mette (anna-jonas)

den er bare SÅ flot, gylden som den tid babyen kommer til verden og med brudeslør i, som jeg havde i min brudekrans da vi blev gift. Meget symbolsk!!

(og nu har Søren besluttet sig for at der skal saltes i HELE gården, for den gamle mand der kommer med blomster hernede havde været ved at glide på røven og så kom den kommende far jo til at tænke på hvor skrækkeligt det ville være hvis jeg faldt )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Ranarupta

Årh, hvor er de søde! Altså Trine og Mette!

Og smukke, smukke blomster! 

/Karina

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Sikke dog en smuk buket og en skøn overraskelse. Det skisme nogle søde tøser  Blir helt misundelig over at jeg ikke var med den i den buket

Godt Søren får saltet godt udenfor for det er bare vildt glat i dag!

Anmeld

9. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

så lå jeg lige og snuede den på sofaen foran brændeovnen og så kom Søren med en stor flot buket blomster fra Trine (malucca) og Mette (anna-jonas)

den er bare SÅ flot, gylden som den tid babyen kommer til verden og med brudeslør i, som jeg havde i min brudekrans da vi blev gift. Meget symbolsk!!

(og nu har Søren besluttet sig for at der skal saltes i HELE gården, for den gamle mand der kommer med blomster hernede havde været ved at glide på røven og så kom den kommende far jo til at tænke på hvor skrækkeligt det ville være hvis jeg faldt )

Så sørme godt, du blev glad for den.

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Fordi du er den du er...................

Anmeld

9. februar 2010

Sakris

Hvor er det dog bare sødt gjort

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Fordi du er den du er...................

Anmeld

10. februar 2010

Barbamama

Nååårh hvor var det sødt!!!!! Dejlige kvinder

Anmeld

10. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ej hvor dejligt! :0) og hvor er den smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.