Er jeg den eneste der tager på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Faith

Min vægt ligger normalt på ca 55,5 kg, men i morges da jeg trådte på vægten sagde den 58,7 kg. Er jeg den eneste der tager på?? Synes kun jeg hører om piger der taber sig i første halvdel af graviditeten.

Hilsen Mia (13+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

MTS

Jeg tog meget hurtigt på 3kg. Det er meget forskelligt hvor meget man tager på så tror slet ikke du har nogen grund til at være bekymret over det.

Anmeld

9. februar 2010

@spire

Overhovedet ikke...! Jeg vejede 48 kilo da jeg blev gravid, og allerede efter 3 mdr vejede jeg omkring 58, og nu vejer jeg 66 kilo og har 2 uger endnu...

Alle er jo forskellige, og dem der taber sig har somregel noget at tabe jo.. Jeg var en smule undervægtig, også hvorfor jeg har taget så meget på, min søster derimod er en del overvægtig og hun tabte sig i starten af hendes graviditet.. Så take it easy.. Hvis du spiser usundt og sådan, kan jeg forstå bekymring, eller hvis du allerede er lidt stor.. men ellers gør det ikke spor....

Anmeld

9. februar 2010

Faith

Tror da osse at det er kroppens forsvar at den tager det på som er nødvendigt. Det føles bare ret underligt ikke at kunne passe sine bukser mere, og bh´erne kan jeg da godt glemme at få på. Det hedder i stedet de smarte graviditets bh´er fra Baby Sam. Men de er til gengæld osse bare super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.