Når alting pludselig er imod én.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Anonym trådstarter

føler det hele er imod mig lige nu. intet vil lykkes og det der lykkes skulle ikke ha været lykkes! suk.

Kort fortalt:

Mødte en sød mand for en halvt år siden, forelskede mig hovedløst og det samme gjorde han. nu her 6 mdr. efter er jeg blevet gravid, og væk er han, det var på ingen måde planlagt. ikke nok med det finder jeg ud af manden er gift, har en datter og venter barn med sin kone (vi har kun ses her når mine børn har været hos deres far) er så ødelagt, knust og ked af det. her står jeg helt alene og i forvejen mor, og aner ikke hvad ben jeg skal stå på. var hos lægen i dag og brød fuldstændig sammen foran hende, kunne bare ikke magte det her. er flov og har en grim smag i munden, jeg er for gammel til det her (læs: over de 30)

hvad er det for noget rod det hele og hvor er min fornuft blevet af. hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

føler det hele er imod mig lige nu. intet vil lykkes og det der lykkes skulle ikke ha været lykkes! suk.

Kort fortalt:

Mødte en sød mand for en halvt år siden, forelskede mig hovedløst og det samme gjorde han. nu her 6 mdr. efter er jeg blevet gravid, og væk er han, det var på ingen måde planlagt. ikke nok med det finder jeg ud af manden er gift, har en datter og venter barn med sin kone (vi har kun ses her når mine børn har været hos deres far) er så ødelagt, knust og ked af det. her står jeg helt alene og i forvejen mor, og aner ikke hvad ben jeg skal stå på. var hos lægen i dag og brød fuldstændig sammen foran hende, kunne bare ikke magte det her. er flov og har en grim smag i munden, jeg er for gammel til det her (læs: over de 30)

hvad er det for noget rod det hele og hvor er min fornuft blevet af. hvad skal jeg gøre?

Øv....sikke noget....tja, hvad du skal gøre ved jeg ikke, men var det mig vidste jeg helt sikkert godt hvad jeg ville gøre.

Held og lykke...er sikker på du finder den løsning der er bedst for Jer..

STORT kram..

Anmeld

9. februar 2010

Ranarupta

Neeej, hvor er det synd, at du står i den situation! Altså at du ikke ved, hvilket ben du skal stå på; at du står alene og at den her "mand" har kone, barn og barn i vente. 

Jeg hverken kan eller vil sige, hvad du skal gøre. Men jeg synes, at du skal forsøge at mærke efter - helt inde i maven. Mon ikke, at der er et svar?

At du er flov og har en grim smag i munden, er ikke noget, der nytter noget. Men jeg forstår godt, at du har en reaktion. Men du må huske på, at du har handlet i den tro, at situationen var anderledes. Og det skal du holde fast i.

Havde din læge nogle guldkorn? Hvor gamle er dine børn?

Stort  , Karina 

Anmeld

9. februar 2010

LilyMarleen

Det er sgu ikke dig der skal stå tilbage og være flov og have en grim smag i munden.. MEN HAM! Sikke en vat-pik!... Forstår så godt at du er ked af det. Det er ikke dig selv der har bragt dig i denne situation. Men jeg håber vikelig at du finder ud af at det ikke er dig der er noget galt med..

Op med humøret! Alt sammen skal nok løse sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.