Hvor er det dog irriterende (Post Danmark)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

TbCp

Ser postbudet ud af vinduet.... kun en stak breve. Da ungerne sover går jeg ud for at hente dem og så ligger der sådan en pakkelabel imellem... hun havde altså ingen pakke med til mig. Synes da det er megatræls og har oplevet det flere gange.
Må de egentlig godt gøre det sådan? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Skouboe

Det tror jeg faktisk ikke...

Du kan klage til det lokale posthus.

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Det må de ikke, de skal have pakken med og udfylde sedlen på stedet, hvis folk ikke er der. Men jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det.

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Jeg har bare oplevet det flere gange nu hvor jeg har ventet på en pakke og derfor holdt øje med postbudet.
Det er da mega irriterende at de så bare gør det sådan....
Det kan godt være de tit skal have pakker med til mig, men det er vel for pokker deres job?! 

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Det er dybt frustrerende, fordi man går jo og glæder sig rigtig meget til at få pakkerne, og så er det bare så surt, når man skal vente på selv af kunne hente dem dagen efter.

Anmeld

9. februar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg har bare oplevet det flere gange nu hvor jeg har ventet på en pakke og derfor holdt øje med postbudet.
Det er da mega irriterende at de så bare gør det sådan....
Det kan godt være de tit skal have pakker med til mig, men det er vel for pokker deres job?! 

det mås de ikke!! jeg forhører mig lige hos svigermor.... som er hos post dk....  du skal klage et eller andet sted....

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Det er utroligt...............håber at indholdet er værd at vente på. Måske det er et køb fra TS?

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Det er utroligt...............håber at indholdet er værd at vente på. Måske det er et køb fra TS?

Det er det som oftest .... altså fra ts

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Det er det som oftest .... altså fra ts

Yes, i knew it...............

Jeg fik også en pakke derfra i dag.............med lidt nyt til my self.......

Anmeld

9. februar 2010

ChatH

det er pisseirriterende, vores posthus er begyndt at være op til en uge om at aflevere pakker. det er bare ikke okay!!! Og jeg brokker mig og brokker mig men intet hjælper!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.