Hvor store er eller var Jeres 4 årige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.568 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Honningblomst

Jeg har lige målt og vejet min den yngste som bliver 4 år om tre uger og jeg synes ikke han er så høj, men måske det bare er fordi han er den lille herhjmme...

Hvor store er eller var Jeres på den alder..

Konrad han er kun 102cm og vejer 17,5 kg, min lille store ældste søn var 98 cm og vejede 13kg....men den mellemste var 114 cm og vejede 21 kg, så tænker at Konrad er lille i det som sin største bror.

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Tdittmann

Da min datter var 4 år vejede hun 10,8 kg og var 102 cm

Anmeld

9. februar 2010

Saaby

Eva skriver:

Jeg har lige målt og vejet min den yngste som bliver 4 år om tre uger og jeg synes ikke han er så høj, men måske det bare er fordi han er den lille herhjmme...

Knus Eva..

Hejsa..

Min datter er lige blevet 4 år. Hun er 112 cm og vejer 21 kilo..

Anmeld

9. februar 2010

Tdittmann

Eva skriver:

Konrad han er kun 102cm og vejer 17,5 kg, min lille store ældste søn var 98 cm og vejede 13kg....men den mellemste var 114 cm og vejede 21 kg, så tænker at Konrad er lille i det som sin største bror.

Knus Eva..

Hun er nu 5 år og vejer kun 15 kg.

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Hun er nu 5 år og vejer kun 15 kg.

Vægten er jo så forskellig hos børn...det var mere højden jeg tænkte. Konrad virker lille...han er tung, men det er bare hans bygning med to kæmpe robuste forældre...

Knus..

Anmeld

9. februar 2010

Pia

Lærke blev fire i janaur

Har lige været til 4 års undesøgelse med hende.. Hun er 106 cm lang og vejre 16,5kg... Hun ligger under vægtkurven,men hun følgersin egen kurve.. Hun har altid vejet for lidt, men hun er sund og rask og veltilpas, så lægen siger det ikke er et problem overhovdet...
Og da hun jo er lang, så har det også noget og sige..

Anmeld

9. februar 2010

Honningblomst

Pia skriver:

Lærke blev fire i janaur

Har lige været til 4 års undesøgelse med hende.. Hun er 106 cm lang og vejre 16,5kg... Hun ligger under vægtkurven,men hun følgersin egen kurve.. Hun har altid vejet for lidt, men hun er sund og rask og veltilpas, så lægen siger det ikke er et problem overhovdet...
Og da hun jo er lang, så har det også noget og sige..

Jeg har også en slank dreng, så har jeg en kæmpe dreng og så Konrad som vidst er normal(hvad det så end er) når det kommer til vægten...

Anmeld

9. februar 2010

lene

Mathias var 107 cm og vejede 18,5 kg

Anmeld

9. februar 2010

LittleStarsMadeByUs <3

Maiken var 102,5 cm høj og vejede 18,3 kg ved hendes 4 års undersøgelse.

Anmeld

9. februar 2010

ekzunz

Klara bliver 4 år den 24. marts og hun kan vist med nød og næppe snige sig op på ca. 13 kg. og 94-95 cm.....

Men hun følger sin egen kurve - og vi har en diætist tilknyttet på sygehuset, som vi kan bruge hvis vi synes vi får brug for det. Egen læge er ikke bekymret og hospitalet synes liiiige vi skal holde lidt øje...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.