De kære tænder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Mira0911

De kære små, får så dejligt et smil, med de søde små bisser....

Men en ting der kan gå mig virkelig på er, når Julie skære tænder... Hun har fundet ud af hun kan det nu. Så hun gør det hele tiden...

Jeg får de frygteligste kulde gysninger - Det er helt vildt.. Det samme når nogen lige køre gaffelen eller kniven bevidst hen og tallerken...

Og man kan jo ikke gøre noget ved det...

Nogen af jeres små guldklumper som skære tænder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Skouboe

Freja gjorde det meget - jeg var ved at blive sindssyg. 

Dels er det en enormt belastende lyd, og dels var jeg bange for at hun skulle skade sine tænder eller grundlægge en dårlig vane.

Jeg talte med min rytmik-lærer om det og hun beroligede mig meget og hendes argumenter gav virkeligt mening, så jeg var meget mindre irriteret over det efterfølgende.

Hun sagde at det var helt naturligt. Tænderne er jo noget nyt i babyens univers, og skal derfor selvfølgeligt undersøges grundigt, og en af måderne er at skære tænder. Det er en sjov følesle og en sjov lyd de kan lave der...

Det er de færreste børn der bliver ved med at skære tænder, medmindre forældrene gør et stort nummer ud af det.

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Skouboe skriver:

Freja gjorde det meget - jeg var ved at blive sindssyg. 

Dels er det en enormt belastende lyd, og dels var jeg bange for at hun skulle skade sine tænder eller grundlægge en dårlig vane.

Jeg talte med min rytmik-lærer om det og hun beroligede mig meget og hendes argumenter gav virkeligt mening, så jeg var meget mindre irriteret over det efterfølgende.

Hun sagde at det var helt naturligt. Tænderne er jo noget nyt i babyens univers, og skal derfor selvfølgeligt undersøges grundigt, og en af måderne er at skære tænder. Det er en sjov følesle og en sjov lyd de kan lave der...

Det er de færreste børn der bliver ved med at skære tænder, medmindre forældrene gør et stort nummer ud af det.

Åh det berolige mig... :)

Iøvrigt, går det meget med Julie i højstolen... :)

Anmeld

9. februar 2010

Skouboe

MoarJ skriver:

Åh det berolige mig...

Iøvrigt, går det meget med Julie i højstolen...

Hvor er det dejligt at høre 

Anmeld

9. februar 2010

Janep

Hannah skar også tænder i en overgang. og iih hvor var det da bare træls.

men mener kun det var en månedstid så gad hun ikk det mere heldigvis da

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Janep skriver:

Hannah skar også tænder i en overgang. og iih hvor var det da bare træls.

men mener kun det var en månedstid så gad hun ikk det mere heldigvis da

Håber også Julie's bare er en kort periode.. Jeg går nærmest og fryser af det...

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Skouboe skriver:

Hvor er det dejligt at høre 

Jep... :)

Anmeld

9. februar 2010

Janep

MoarJ skriver:

Håber også Julie's bare er en kort periode.. Jeg går nærmest og fryser af det...

heh ja der er bare ingen lyd der er værre at høre på.. puuh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.