Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser.
Nu sidder jeg her og bliver helt bange for om jeg har fået svangerskabsforgiftning.
Jeg har en trykkende hovedpine (har jeg haft hver dag i 3 dage nu)
Flakkende syn
og nogen virkelig onde stik i underlivet.
Kan det være tegn på svangerskabsforgiftning?
Kan først ringe til min læge imellem 13-14.
En nervøs Kamilla 14+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Hej tøser. Nu sidder jeg her og bliver helt bange for om jeg har fået svangerskabsforgiftning. Jeg har en trykkende hovedpine (har jeg haft hver dag i 3 dage nu) Flakkende syn og nogen virkelig onde stik i underlivet. Kan det være tegn på svangerskabsforgiftning? Kan først ringe til min læge imellem 13-14. En nervøs Kamilla 14+3
Ja, det kan det sagtens være.. Jeg havde det samme, men jeg havde heldigvis ikke svangerskabsforgiftning, men de sagde det kunne have været det Jeg ringede på på FG og fik tjekket deroppe.. Så hvis ikke du kan vente til lægen er åben, så kan du sagtens ringe til FG
Der ikke er noget
Sabrina17 skriver: Ja, det kan det sagtens være.. Jeg havde det samme, men jeg havde heldigvis ikke svangerskabsforgiftning, men de sagde det kunne have været det Jeg ringede på på FG og fik tjekket deroppe.. Så hvis ikke du kan vente til lægen er åben, så kan du sagtens ringe til FG Der ikke er noget
Tak for dit svar.
Jeg har bare lidt af et problem, jeg har ikke FG's nummer :s
FrkLarsen skriver: Tak for dit svar. Jeg har bare lidt af et problem, jeg har ikke FG's nummer :s
Ups! Hvilket sygehus er du tilknyttet?
Sabrina17 skriver: Ups! Hvilket sygehus er du tilknyttet?
Roskilde Sygehus
FrkLarsen skriver: Roskilde Sygehus
Kontakt Afsnit for fødende (Fødegangen)
Tlf. 47 32 40 55
AdresseAfsnittet ligger på 3 sal, indgang 15 eller 16. elevator C.
Fandt det lige på google
Sabrina17 skriver: Fandt det lige på google
Mange tak
Det var så lidt
Almindeligvis får man først symptomer på svangerskabsforgiftning efter 20. uge, men det kan selvfølgelig godt være det er det alligevel... Det skal selvfølgelig undersøges. Har du fået målt dit blodtryk for nylig eller stixet urin? Blodtrykket vil være forhøjet til omkring 140 over 90.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128