Stamceller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

MyBaby

Er der nogen, der har fået jeres børns stamceller frosset ned? Vi overvejer at gøre det, men jeg kunne rigtig god tænke mig at høre nogle tanker og erfaringer fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Skouboe

Vi fravalgte det... bl.a. fordi teknikken og opbevaringen langt fra er moden endnu.

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

Hej søde.

Jeg læste en stor artikel om det i Jyllandsposten tror jeg (eller Politiken, kan ikke lige huske det), og det skulle vist være en måde at narre penge af velmenene forældre. Videnskaben er ikke i nærheden af at kunne bruge barnets stamceller til noget (heller ikke det de siger de kan bruge dem til), og det koster vist mange tusinde kroner at få det foretaget.

Har du spurgt lægen hvad han/hun mener?

Kh Sus

Anmeld

9. februar 2010

MyBaby

Nej, jeg har endnu ikke spurgt lægen - skal til kontrol på fredag, så der tror jeg, vi vil spørge hende!

Ja, det jeg har set koster omkring 8000 kr det første år og så 1200 om året (eller ca 20000 kr for 18 år!) Så det er lidt en stor beslutning! Jeg har bare læst nogle artikler, som taler for det!

Og det er bare så svær en beslutning, for når først vi har overvejet det og vi måske om 10 år for brug for det, så vil man jo slet ikke kunne tilgive sig selv, hvis det nu kunne være blevet brugt! Det havde været lettere, hvis vi slet ikke havde tænkt på det... :0)

Anmeld

9. februar 2010

Bavianis

Se dette link:  http://www.studmed.dk/stamceller-fra-navlestrengen-t16593.html hvis du vil have fagfolks tanker om stamceller fra navlestrengen.

Knuser

Anmeld

9. februar 2010

MyBaby

Ja, der er jo helt sikkert usikkerhed omkring det! Jeg må prøve at undersøge det noget nærmere og spørge min læge til råds!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.