Hejsa piger!
Jeg har været til graviditets undersøgelse ved lægen idag....
Da jeg kommer derop fik jeg målt blodtryk, den var lidt for høj. Men har den jo næsten været hele graviditeten igennem..
Jeg fortæller så at jeg har rigtig meget vand i kroppen, og en frygtelig hovedepine, og hun siger at det er jo meget alm her den sidste del af graviditeten. Men da jeg så har lavet urin prøve, bliver hun lidt mere stille og siger så at der måske er en grund til mine symptomer, for jeg har meget æggehvide i min urin. Hun spørger så om jeg har syndfortryrelser og trykken for brystet, og sjovt hun nævner det, for inden for de sidste 14 dage har jeg faktisk nævnt beggedele overfor min kæreste. Trykken for brystet, blev jeg enig med mig selv om var pga luft i maven, og synsforstyrelser sag ejg at så skulle jeg nok lige få tjekket mit syn, for ku være jeg trængte til nyt glas i brillerne... Men nej, alle tingene er tegn på svangerskabsforgiftning....
Og hun sagde at det her var en begyndende....
Skal på mandag til undersøgelse på Fg, også skal vi høre hvad de så siger deroppe.... Men jeg er typen der fra nu og til han er ude vil være viild nervøs, og meget bange for om han nu har det godt.
Andre der har haft svangerskabsforgiftning, og hvordan foregik resten af jeres graviditet fra i fandt ud af det og til babyen var ude? Fik i planlagt kejsersnit før tid, osv osv??
Har en hel masse tanker.....
Kram
Anmeld