Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skulle have haft mens i år og den er ikke kommet, plejer ellers at være præcis..
Prøvede at teste i fredags, altså 3 dage før mens, og der var den negativ..
Så skal lige teste igen i dag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej..
Tror at jeg testede meget svagt positiv på dagen hvor den skulle komme og så blev den tydeligere dagen efter så jeg kunne ringe til lægen..
Jeg testede positiv den dag jeg skulle ha' mens (3+3) svagt, men den var der. Havde ikke prøvet før, så ved ikke om den ville ha' slået ud før.
Rikke 5+0 i dag
testede vidst også positiv samme dag jeg skulle have haft min mens
hye1983 skriver: Skulle have haft mens i år og den er ikke kommet, plejer ellers at være præcis.. Prøvede at teste i fredags, altså 3 dage før mens, og der var den negativ.. Så skal lige teste igen i dag..
Jeg testede tydeligt positiv dagen efter jeg skulle have haft mens...
Testede først positiv 14 dage over tid
Jeg testede positiv 3 dage før test dagen.
jeg står såen set i ca det samme.. min mens er heller ikk kommet endnu og er gået snart 5 dage over tid.. tog også en test i fredags men den var negativ... det ikk nemt og finde ud a hvornår man så ska tage en ny test el om man bar ska vente og se om det kommer.. jeg er så stoppet med p piller efter brug a dem i knap et år men har før glemt dem og der kom mensen..
men held og lykke med det og du må jo lige sige til hva testen viser..
testede først positiv 14 dage efter mens skulle have været
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128