Arg!!!! lorte facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

mariamiss6

Er der nogen der har fundet ud af hvordan man kan få sin forside til igen kun at være statusopdateringer???? Hold kæft hvor er jeg træt af at de hele tiden ændrer udseendet af forsiden på det lort....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

ekzunz

Nope - jeg aner ikke hvad der sker. jeg får nyheder fra 1. feb. og lign.....det gider jeg da ikke glo på - det har jeg jo set mange gange. Men jeg er fx. blevet tagget på billeder osv, og det kommer ikke frem på min startside mere....

jeg fatter minus....også af FB

Anmeld

8. februar 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Nope - jeg aner ikke hvad der sker. jeg får nyheder fra 1. feb. og lign.....det gider jeg da ikke glo på - det har jeg jo set mange gange. Men jeg er fx. blevet tagget på billeder osv, og det kommer ikke frem på min startside mere....

har fundet ud af man kan trykke på venner, ude til venstre, derefter statusopdateringer, og så ser det NÆSTEN normalt ud - suk!

Anmeld

8. februar 2010

Stumpen

mariamiss6 skriver:

har fundet ud af man kan trykke på venner, ude til venstre, derefter statusopdateringer, og så ser det NÆSTEN normalt ud - suk!

ja så langt er jeg også kommet -men det er ski for bøvlet...

Anmeld

9. februar 2010

9510

Znuzke skriver:

Pas på det er en virus,,,, Er blevet ramt af den

Anmeld

9. februar 2010

MetteT

Gå ind under "venner" i venstre side og derunder står der statusopdateringer.. Så kommer det frem som før.. Men det ska ændres HVER gang du logger på!!  Mega nitten!!

Anmeld

9. februar 2010

MetteT

mariamiss6 skriver:

Hov.. Det havde jeg ikke lige set du havde skrevet..

Anmeld

9. februar 2010

neddi1

Når I står på siden så tryk på "Facebook"-ikonet øverst i ventre hjørne - så har I statusopdateringerne..

Anmeld

9. februar 2010

Vingummien

Godt at se jeg ikke er den eneste der er rimelig irriteret på at de skifter konstant

Anmeld

9. februar 2010

Mira0911

Fb ændres vel hvert sekund.. Ja det er da træls... Jeg synes slet ikke fb har fungeret ordentligt i over ½ år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.