Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
marikka skriver: Jeg kan allerede nu, her i pausen, ikke huske hvem kasper var. Men jeg er lidt skuffet over fyrene indtil videre. Men FUCK hvor er hun da dum hende der mente hun fik flest blikke. :/ ?
Jeg kan allerede nu, her i pausen, ikke huske hvem kasper var. Men jeg er lidt skuffet over fyrene indtil videre. Men FUCK hvor er hun da dum hende der mente hun fik flest blikke. :/ ?
Ja, hvad i alverden var det dog for noget at lukke ud!! Hun har da ikke for meget imellem ørene!!
Kasper er ham den hotte, de 2 af pigerne ikke kunne blive enige om hvem skulle have!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fantastisk allerede Er totalt opslugt! Tror det bliver en super sæson!
Milla-Victoria's mor skriver: Ja, hvad i alverden var det dog for noget at lukke ud!! Hun har da ikke for meget imellem ørene!! Kasper er ham den hotte, de 2 af pigerne ikke kunne blive enige om hvem skulle have!!
Nårh ham Jeg må sige at jeg er lidt skuffet over drengene.. Er det ikke også lidt dem der er grunden til man ser det :?
Ja hun er for dum! Hende hidser jeg mig allerede meget op over.
Kasper MUMS savle savle
.. og hende med kæmpe patterne skal bare gå hjem, fuck hun er latterlig at høre på..
Susan er bare baaaah .. og hun er jo bare grim.
både mig og manden ser med .. og er allerede helt oppe og køre for helved nogle trunter ... :S
*Sofie* skriver: Yes, jeg sidder os klistret til skærmen ...sys bare fyrene er for unge !
Yes, jeg sidder os klistret til skærmen ...sys bare fyrene er for unge !
haha,... Sjovt du nævner det, for jeg har faktisk også selv tænkt det
Den ælste er da vist 25!!
Synes de skulle vælge nogle lidt ældre!!
Milla-Victoria's mor skriver: Hahahaha.... Enig. Men hende der Stina (hende med de store patte), hun er da også skide irriterende!! Er spændt på om det lykkedes for nogle af de gamle, at komme ind
Hahahaha.... Enig.
Men hende der Stina (hende med de store patte), hun er da også skide irriterende!!
Er spændt på om det lykkedes for nogle af de gamle, at komme ind
Men hun er ihvertfald pænere ;)
Milla-Victoria's mor skriver: haha,... Sjovt du nævner det, for jeg har faktisk også selv tænkt det Den ælste er da vist 25!! Synes de skulle vælge nogle lidt ældre!!
Vi må krydse for at der kommer nogle ældre ind lidt senere
Super underholdning!
Milla-Victoria's mor skriver: NØØØJ nogle søde fyrer der er med i år!! ISÆR ham Kasper MUMS Jeg glæder mig lidt til at se hvilken mission de "gamle" får Er jeg alene?? Knus
NØØØJ nogle søde fyrer der er med i år!! ISÆR ham Kasper
MUMS
Jeg glæder mig lidt til at se hvilken mission de "gamle" får
Er jeg alene??
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128