Ved i.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

82Miraklet

Om man "bare" sætter kagerne ovenpå hinanden når man bygger en kage op som eksempelvis en bryllups kage som denne ??(Billede er fra kagekompagniet)

Eller ligger man noget imellem så man ligesom skærer i et lag af gangen.... ??? Og hvad er der så ???

Kom gerne med bud, det er da jeg skal afgive prisforslag på Bryllupskage til 45 mennesker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

mariamiss6

Maria82 skriver:

Om man "bare" sætter kagerne ovenpå hinanden når man bygger en kage op som eksempelvis en bryllups kage som denne ??(Billede er fra kagekompagniet)

Eller ligger man noget imellem så man ligesom skærer i et lag af gangen.... ??? Og hvad er der så ???

Kom gerne med bud, det er da jeg skal afgive prisforslag på Bryllupskage til 45 mennesker...

Du skal have fat i nogle pinde af en art.... nogle siger dobbelte sugerør, men det tror jeg ikke er nok, når du har mere end 2 lag kage....

Så altså sådan nogle tynde paprør, eller plastikrør, skåret til i str. og så hver kage på et stykke pap eller plade....

Anmeld

9. februar 2010

Winnie

Sjovt at du lige spørg, for har lige i dag, (eller igår om man vil), siddet og set det....

http://www.youtube.com/watch?v=NvaCSW78ybc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=3qu9ZtV51RM&feature=fvw

Held og lykke med kagen

Anmeld

9. februar 2010

Susan1978

Det kommer alligevel meget bag på at de samler kagen inden de har betrukket den med fondant eller hvad de nu putter på...

det må da være et helvede at ovetrække så høj en kage..  

Anmeld

9. februar 2010

Susan1978

ahhh finder så ud af at det er fordi de er overtrukket med frosting og ikke skal overtrækkes med fondant.

så de "kun" skal pyntes udenpå det der frosting..

men det må Anasmor kunne fortælle om..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.