hvorfor fanden skriver han ikke tilbage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Forstå nu ikke du er skuffede når du ikke selv vil kontakte ham, så er du jo osse lidt selv uden om det... du må ikke forlange en mand skal kunne læse kvinder tanker eller forstå dem.

forlanger jeg nu heller ikke men jeg synes det er underligt at spørge ind til hvordan jeg har det og ikke skrive tilbage efter jeg har fortalt hvordan jeg har det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Pia

Mænd tænker bare ikke som kvinder..

og som sanne også skriver, når du ikke tar kontakt til ham og sir din mening, så kan du heller ikek forvente han tør gøre det ved dig..

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Anonym skriver:

forlanger jeg nu heller ikke men jeg synes det er underligt at spørge ind til hvordan jeg har det og ikke skrive tilbage efter jeg har fortalt hvordan jeg har det!

Tror altså ikke du skal lægge noget i det. han skriver nok i morgen ellers så skriver du bare og spøger om om han har sovet godt og at du har sovet rigtig godt og i rigtig godt humør (alle mine og´er)

og så svare han jo nok tilbage i løbet af dagen

Anmeld

8. februar 2010

Pia

Anonym skriver:

Det gør mænd ikke fordi de fleste mænd er bange for og snakke om føelser og sådan er det bare...
Ja det er skide træls, men tror bare man som kvinde skla lære og forstå at sådan er det... kan man ikke det, så skal man sige til ham at man vil have rene linjer og man forventer han kan tage den slags samtaler.. og så må han jo så vurdere om han er mand nok til det..

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Jeg må give de andre ret...det kan ikke betale sig, at blive sur og skuffet for mænd og kvinder tænker bare forskelligt.

Efter MANGE skuffede og sure stunder over  mænd er jeg også selv kommet til den konklusion, at ønsker vi kvinder noget bestemt af vores mænd så må vi BEDE om det

Kvinder tænker abstrakt og mænd konkret...*suk*

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

Men du skriver jo til ham, at det nok bliver bedre i morgen

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Men du skriver jo til ham, at det nok bliver bedre i morgen

ja det er rigtig hihi men det var lige som for "vi kan godt tale om noget andet" hvis du forstår

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

ja det er rigtig hihi men det var lige som for "vi kan godt tale om noget andet" hvis du forstår

Jep jeg forstår  Håber det løser sig i morgen.

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jep jeg forstår  Håber det løser sig i morgen.

skrev lige til ham  og spurgte om han havde haft en god dag og han svarede at han var på vej hjem nu og det havde været en lang dag og at han var ked af at høre jeg havde været nede i dag.... hmm kvinder

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Anonym skriver:

skrev lige til ham  og spurgte om han havde haft en god dag og han svarede at han var på vej hjem nu og det havde været en lang dag og at han var ked af at høre jeg havde været nede i dag.... hmm kvinder

Ja alle de unødige bekymringer vi gør os...har du det ikke bare meget bedre nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.