Buffet udefra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Monica

Ville aldrig aldrig anbefale kokken og jomfuen til nogen, har fået mad der fra mange gange til forskellige lejligheder, men har aldrig været godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

SaNiNa

Znuzke skriver:

Jeg har også prøvet Kokken og jomfruen og ville aldrig anbefale det til nogen! Jeg synes det er virkelig dårligt!!!

men hvor i landet skal du bruge maden??

Nej jeg kan heller ikke anbefale dem.

Vi bestilte der fra til en julefrokost og det var så ulækkert.

Fisken stank af fisk så hele ovnen måtte gøre rent og det sad i den lang lang tid efter, frikadellerne kunne vi have købt i et supermarkede på frost, og så fortalte manden som kom med det at han første hvade været i faaborg og så tilbage til køkknet fordi han hvade glemt noget mad, vidre til ringe og så til odense han fortalte han kørte fra køkknet kl 11 og vi fik maden kl 16.30 hvor lækkert vores mad var bare så

Så jeg vil ikke anbefale dem, siden den oplevelse har vi altid lavet maden selv.

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Linda skriver:

kokken og jomfruen er altid et godt bud, god mad til en rimelig pris

Linda

den hopper jeg med på... Vi har bestilt flere gange hos kokken og jomfruen og været meget tilfredse... - Selvfølgelig vil der altid være nogen som vil mene noget andet... - men hvis jeg var jer ville jeg uden tvivl give det et forsøg... de har npget buffet - hvor man vælger

3xkød 3xkartoffel 3xsalat, det er lækkert, det er det vi har prøvet og så skal man huske at brød buffet er for sig selv ved siden af...

God fest.

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Sanne og Nicklas skriver:

Nej jeg kan heller ikke anbefale dem.

Vi bestilte der fra til en julefrokost og det var så ulækkert.

Fisken stank af fisk så hele ovnen måtte gøre rent og det sad i den lang lang tid efter, frikadellerne kunne vi have købt i et supermarkede på frost, og så fortalte manden som kom med det at han første hvade været i faaborg og så tilbage til køkknet fordi han hvade glemt noget mad, vidre til ringe og så til odense han fortalte han kørte fra køkknet kl 11 og vi fik maden kl 16.30 hvor lækkert vores mad var bare så

Så jeg vil ikke anbefale dem, siden den oplevelse har vi altid lavet maden selv.

Der har været forskel på afdelingerne - så mon det er det der er sket her... nu ved jeg ikke hvor I har bestilt fra - men har hørt at nogen af afdelingerne har fået en skidt ry...

vi har været meget tilfredse... så lækkert... Mums... og deres Brunch er SUPER LÆKKER...

Anmeld

9. februar 2010

SaNiNa

Pia. skriver:

Der har været forskel på afdelingerne - så mon det er det der er sket her... nu ved jeg ikke hvor I har bestilt fra - men har hørt at nogen af afdelingerne har fået en skidt ry...

vi har været meget tilfredse... så lækkert... Mums... og deres Brunch er SUPER LÆKKER...

vi har kun en afdeling på fyn og den kommer vi adrig til at bruge igen, vi har osse en gang fået fra jysk dinne og køde var ikke til at slæbe fra hinanden salaten var brun.

Så vi bestiller aldrig på den måde igen.

Til en julefrokost sidste år bestilte vi fra Bilka og det var bare så lækkert, så det gør vi nok til næste år igen.

Anmeld

9. februar 2010

Pia.

Sanne og Nicklas skriver:

vi har kun en afdeling på fyn og den kommer vi adrig til at bruge igen, vi har osse en gang fået fra jysk dinne og køde var ikke til at slæbe fra hinanden salaten var brun.

Så vi bestiller aldrig på den måde igen.

Til en julefrokost sidste år bestilte vi fra Bilka og det var bare så lækkert, så det gør vi nok til næste år igen.

Hvor har I dog været uheldige... Vores har bare været så lækkert... Men sådan er det jo desværre engang imellem...

Knus Pia.

Anmeld

9. februar 2010

SaNiNa

Pia. skriver:

Hvor har I dog været uheldige... Vores har bare været så lækkert... Men sådan er det jo desværre engang imellem...

Knus Pia.

Ja, der er jo desværre ikke noget at gøre ved, det gør jo bare at vi ser negativ på dem og ikke handler eller anbefaler dem.

og så har vi jo lært af det.

Anmeld

9. februar 2010

Bondepigen

Vi har fået mad både fra kokken og jomfruen og fra jysk diner flere gange...

Et par gange har vi været uheldige med dem begge... Kokken og jomfruen fik vi fra forrige år, og maden var elendig. Men andre gange har det været godt.

Jysk diner fik vi fra sidste år, og det var bare helt i top, men for et par år siden manglede noget af maden...

Så jeg tror bare det er noget med om man lige er heldig eller uheldig...

Anmeld

9. februar 2010

Sara.

Ranarupta skriver:

Haha, jeg læste det som "Buttet udefra"... 

Vi har også brugt Kokken & Jomfruen et par gange - kan helt sikkert anbefales!

/Karina

Der kunne også ligeså godt ha stået buttet hehe det passer også

Anmeld

9. februar 2010

Sara.

Okay det lyder som om at man kan være heldig eller uheldig, og så er det om man tør tage chancen......

Havde først planlagt det skulle være boller og kage, men det løber alligevel op i penge og så skal jeg bruge rigtig meget tid på det hvilket jeg ikke lige kan overskue... så vi ender i hvert fald med at bestille udefra...

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.