Boller.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Klumpe-dumpe

De ????

<-  altså den smiley?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

TbCp

malucca09 skriver:

De ????

<-  altså den smiley?

Jeps 

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

ha ha ha.... jeg har tænkt det samme.... men så tænkte jeg, at nej, det gjorde de vel IKKE! :0)

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeps 

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ha ha ha.... jeg har tænkt det samme.... men så tænkte jeg, at nej, det gjorde de vel IKKE! :0)

Jeg kørte lige forbi den, og så blev jeg nødt til at køre tilbage igen. for jeg tænkte  whaaat..... eeejjjjj.... Tjoooo, måååååske.... Hmmmm. ikke på en sådan en sorber side....

Anmeld

8. februar 2010

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Jeg kørte lige forbi den, og så blev jeg nødt til at køre tilbage igen. for jeg tænkte  whaaat..... eeejjjjj.... Tjoooo, måååååske.... Hmmmm. ikke på en sådan en sorber side....

hvordan går det i dp??

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hvordan går det i dp??

Oh jamen det går da frem af.... Nu vil hun gerne ned på gulvet og lege... Men altså kun, hvis Elisabeth er lige i nærheden...  -jeg tror hun har seperationsangst lige pt. for normalt herhjemme kan hun sagtens lege alene, men nu skal jeg dælme også, være lige inde for rækkevide... Det startede mellem jul og nytår, da hun begyndte at kravle og rejse sig op og gå rundt om ting.

-Og så er hun blevet rigtig bange for mænd... (Lad det endelig blive ved det;)

Men altså alt i alt går det godt derude, og Malucca er rigtig glad for dpérn og omvendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.