Er Jeg gravid - el. bare utålmodig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

saabz

MarleneH skriver:

en graviditets test måler først efter en vis mængde hcg og en blodprøve kan de se det med det samme du får hcg i blodet.. tro mig.. jeg har prøvet det mange gange!!

Spørger imorgen når jeg får svar på blodprøverne fra i dag

Kan være heldig de fandt det samtidig.

Ellers må jeg lægge arm til endnu en prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

MarleneH

og er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvor meget hcg man udskiller... derfor kan nogle teste positiv tidligere end andre!!

Anmeld

8. februar 2010

MarleneH

saabz skriver:

Spørger imorgen når jeg får svar på blodprøverne fra i dag

Kan være heldig de fandt det samtidig.

Ellers må jeg lægge arm til endnu en prøve

Lyder som en god ide

Anmeld

8. februar 2010

saabz

MarleneH skriver:

Lyder som en god ide

men tak for dine svar

Anmeld

9. februar 2010

Amelia<3

Det er ikke sikkert at den hos lægen var sandt, da jeg blev gravid var testen hos lægen også negativ, og det var den mange dage efter da jeg selv tog testen. Jeg havde det også på den samme måde som dig, opustet mave, meno smerter. Tror efter noget tid viste testen først positiv.

Prøv at tager testen om morgen det kan være det hjælper lidt Har hørt at det er bedst at teste om morgen pga noget i urinen men er ikke sikker

Anmeld

9. februar 2010

Findusinde

saabz skriver:

Min sidste menstrations start var d. 23 dec 09. og varede kortere end normalt.

Havde ubeskyttet samleje både d. 24 & 25 dec.

Ventede min menstration d. 20 Jan. 10 ..

Men så intet til den. ( skal lige siges den ikke altid er reglmæssig )

Har igen haft ubeskyttet samleje både d. 24 og d. 27 Jan. 10.

D. 2-3 Feb. 10 havde Jeg lidt brunt udflåd.

Da min menstration stadig ikke er kommet, foretog min læge i dag en graviditetstest som viste negativ. Da jeg kom hjem fra arbejde tog jeg selv en - med samme resultat som lægen. NEGATIV.

Nu er det 47 dage siden min sidste menstrations start - så venter den stadig.

Det skal lige siges at Jeg for 1 år siden blev gravid i Jan. og opdagede dette 42 dage efter min sidste menstrations start, og der viste min første graviditetstest et tydeligt positiv, efter 42 dage.

Nu er der gået 47 dage, så ville mene den burde ha været positiv hvis der var noget.

Har ikke mærket nogen særlige symptomer.

En smule øget udflåd. Lidt svien i underlivet nogle dage. Menstrationssmerter. Oppustet.

Er jeg bare utålmodig ?

Var det morgenurin der blev testet? Det er den der er størst koncentration i...

Anmeld

9. februar 2010

MarleneH

Amelisa <3 skriver:

Det er ikke sikkert at den hos lægen var sandt, da jeg blev gravid var testen hos lægen også negativ, og det var den mange dage efter da jeg selv tog testen. Jeg havde det også på den samme måde som dig, opustet mave, meno smerter. Tror efter noget tid viste testen først positiv.

Prøv at tager testen om morgen det kan være det hjælper lidt Har hørt at det er bedst at teste om morgen pga noget i urinen men er ikke sikker

sagde en blodprøve er 100% sikker, ikke en test!!

Anmeld

9. februar 2010

Amelia<3

MarleneH skriver:

sagde en blodprøve er 100% sikker, ikke en test!!

Ja det ved jeg. Den indlæg var også til trådstarter da jeg var næsten i samme situation, og at man sagtens kan være gravid selvom man tester negativ hos lægen.

Anmeld

9. februar 2010

MarleneH

Amelisa <3 skriver:

Ja det ved jeg. Den indlæg var også til trådstarter da jeg var næsten i samme situation, og at man sagtens kan være gravid selvom man tester negativ hos lægen.

Sorry

Anmeld

9. februar 2010

Amelia<3

MarleneH skriver:

Sorry

Det gøre ikke noget det ku du ikke vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.