Vil I ikke godt krydsre fingre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

iln

...for at sælger accepterer det bud vi har givet på et hus i dag. Vi har været ude og se det 2 gange. Anden gang var med en fagmand, der skulle se på taget, men det var slet ikke så slemt som vi troede.

Vi har nu givet et afslag i prisen - skrevet under på en købsaftale og det eneste der mangler er, at sælger godkender det og skriver under.

Er fuldstændig overgearet og  alt hvad jeg kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Bare mig..

Ej hvor spændende Jeg krydser alt hvad der kan krydses..

Anmeld

8. februar 2010

NoName

Er hermed omdannet til kluddermor...

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

iln skriver:

...for at sælger accepterer det bud vi har givet på et hus i dag. Vi har været ude og se det 2 gange. Anden gang var med en fagmand, der skulle se på taget, men det var slet ikke så slemt som vi troede.

Vi har nu givet et afslag i prisen - skrevet under på en købsaftale og det eneste der mangler er, at sælger godkender det og skriver under.

jo selvfølgelig

det bliver da spændende for jer 

for de acceptere tilbudet

Anmeld

8. februar 2010

Blyb

iln skriver:

Jeg for dig/ Jer! Altid super spændende med den slags køb.

Min kæreste og jeg har lige været det samme igennem og vi fik lejligheden!

Anmeld

8. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Det kan jeg godt fårstå du er.

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

helt sikkert!!! Pøj pøj!!!

Anmeld

8. februar 2010

Jules

Krydser alt hvad der krydses søde :)I skal nok få det hus :)

Godt at hører at det ikke var så slemt som i havde frygtet!

Anmeld

8. februar 2010

iln

Jules skriver:

Krydser alt hvad der krydses søde I skal nok få det hus

Godt at hører at det ikke var så slemt som i havde frygtet!

Ham vi havde med ude sagde at der er nogle ting ved taget der skal skiftes til sommer, da det ikke ser for godt ud men det vil ikke koste mere end 15-20.000 (troede det var meeeeget mere når vi snakker tag), så det må sælger få lov til at betale. Mon ikek de går med til det.

Anmeld

8. februar 2010

Jules

iln skriver:

Ham vi havde med ude sagde at der er nogle ting ved taget der skal skiftes til sommer, da det ikke ser for godt ud men det vil ikke koste mere end 15-20.000 (troede det var meeeeget mere når vi snakker tag), så det må sælger få lov til at betale. Mon ikek de går med til det.

Jo mon ikke.... Det burde de da ihvertfald :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.