Hvornår begyndte/ begynder I at købe ting ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

heidi30

Hej allesammen,

jeg er allerede i gang med at kigge efter barnevogn, ikke så meget andet end det for tiden, men ved ikke rigtig om det er for tidligt endnu. Jeg er jo "kun" lige knap 12 uger henne.

Hvad gør I ? Venter I eller shopper løs :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

RikkeR

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

jeg er allerede i gang med at kigge efter barnevogn, ikke så meget andet end det for tiden, men ved ikke rigtig om det er for tidligt endnu. Jeg er jo "kun" lige knap 12 uger henne.

Jamen, jeg har købt lidt tøj for 14 dage siden - barnevognen for 4 uger siden (i sidste øjeblik, for der var 6-8 uger leveringstid. Så har jeg rippet venner og bekendte for alt det de gerne ville forærer mig eller lade mig købe for billige penge.

Jeg mangler stadigvæk en hel del, men går shop-amok på onsdag

Jeg synes ikke du skal tænke så meget over hvornår du går igang - du skal gøre som du føler for. Jeg kiggede da også LÆNGE før jeg købte. Og grunden til at jeg har kunne vente så længe med at købe - ja, den er at jeg lige i lørdags er flyttet ind i mit nye hus og ikke har haft plads til det før nu.

MEN TRO MIG - det har krillert i fingrene for at komme igang for alvor.

KH Rikke 36+4

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Hej

Jeg har termin den 23. maj.

Det første jeg anskaffede mig, lige efter NF, var en brugt barnevogn som står og venter hos mine forældre...den sidste måneds tid har jeg så shoppet igennem min liste af need-to-have og have-to-have...jeg er stort set klar til hun kommer

Jeg er alene i min graviditet og vil bare have så meget som muligt på plads inden fødslen så jeg bare kan nyde min kommende datter uden at stresse

Anmeld

8. februar 2010

Loa

Jeg er 19 uger, og tror jeg har nok babytøj til de første mange måneder  Kan simpelthen ikke vente med at købe.....

Dog har jeg ikke fået lov at købe møbler eller barnevogn endnu....

Tror måske dog jeg venter til jeg går på barsel med at købe alle de der andre småting som man skal bruge......

Anmeld

8. februar 2010

heidi30

Tak for jeres svar. Jeg var sel til NF i onsdags, men skal igen på torsdag da jeg ikke var i 12 uge alligevel, men kun i 11. Jeg har faktisk lige lavet en aftale om at se en kombi vogn på fredag, også en brugt . Så hvis alt går vel på torsdag kunne jeg måske finde på at købe den, hvis min kæreste også er med på ideen.

Jeg synes nemlig også det ville være dumt at gå glip af et godt tilbud, blot fordi "ugerne" ikke er gået så stærkt endnu .

Kram 

Anmeld

8. februar 2010

Malene84

heidi30 skriver:

Tak for jeres svar. Jeg var sel til NF i onsdags, men skal igen på torsdag da jeg ikke var i 12 uge alligevel, men kun i 11. Jeg har faktisk lige lavet en aftale om at se en kombi vogn på fredag, også en brugt . Så hvis alt går vel på torsdag kunne jeg måske finde på at købe den, hvis min kæreste også er med på ideen.

Jeg synes nemlig også det ville være dumt at gå glip af et godt tilbud, blot fordi "ugerne" ikke er gået så stærkt endnu .

Kram 

Jeg har godt 10 uger tilbage!!! og jeg har næsten alt - er gået amooook siden uge 12  hahaha

Anmeld

8. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vil sikkert ikke være helt normal i flertallets øjne, men jeg købte faktisk allerede den første ting, dagen efter at vi planlagde at nu var det tid til nr. 2 Købte den lækreste babydyne, som var på tilbud i Babysam til en rigtig god pris. Jeg vidste jo, at vi skulle have nr. 2, men hvornår det var ikke til at vide. Men under alle omstændigheder kunne dynen jo bare ligge i sin pose i skabet ind til da

Jeg er nu halvvejs (20+1 idag), og har allerede købt massevis at tøj - dt skete allerede efter uge 17, da jeg fik af vide, at det var endnu en lille pige vi ventede

Møblerne til børneværelset bliver købt imorgen formiddag, og jeg er løbende begyndt at købe hygge/pynte genstande til værelset også.

Nu mangler vi bare barnevognen og lillesøster

Anmeld

14. februar 2010

heidi30

Hej igen,

skanningen gik rigtig godt og jeg købte den barnevogn jeg var ude og se på  kunne ikke lade vær. Jeg tror dog ikke jeg vil købe tøj osv. indtil jeg ved hvad vi får, tror det er lettere når man kender kønnet.

God søndag aften til jer alle, det er er tilbage af den 

Anmeld

14. februar 2010

Low

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

Jeg købte først ting da jeg fandt ud af hvilket køn det var

Anmeld

14. februar 2010

Jibbe

Jeg har ikke købt noget som helst endnu og jeg er 16 uger henne Men når kæresten kommer hjem om 3 uger skal vi ud og kigge på barnevogn og alle de andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.