Ehmmm der er noget jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Klumpe-dumpe

har tænkt på.....

Jeg ved altså ikke om I synes det er for personligt, og en dum ide´. Så I er velkommen til, at nedstemme forslaget...

Men jeg synes bare, vi sådan efterhånden kender hinande så godt herinde.... og vi sender ting til hinanden på kryds og tværs, både når det går op og ned.... og bare som at bytte tøj osv.

-Og så tænkte jeg sådan lidt om vi skal lave en tlf./adresse liste på hinaden.

Altså jeg havde jo ikke tænkt, den skulle være offenlig, men fx. kunne den laves og sendes pr. mail til dem der har lyst til at være.

og som info kunne der stå.

Malucca09

Mor Trine A ... O........ barn Malucca

Bog...............

9000 Aalborg

tlf. 2300000

mail. trine.....@hotmail.com

Altså så har vi/I også styr på, hvor mange der er de forskellige steder i landet....

Hvad siger I ?????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

TbCp

malucca09 skriver:

har tænkt på.....

Jeg ved altså ikke om I synes det er for personligt, og en dum ide´. Så I er velkommen til, at nedstemme forslaget...

Men jeg synes bare, vi sådan efterhånden kender hinande så godt herinde.... og vi sender ting til hinanden på kryds og tværs, både når det går op og ned.... og bare som at bytte tøj osv.

Altså jeg havde jo ikke tænkt, den skulle være offenlig, men fx. kunne den laves og sendes pr. mail til dem der har lyst til at være.

Malucca09

Bog...............

9000 Aalborg

tlf. 2300000

Altså så har vi/I også styr på, hvor mange der er de forskellige steder i landet....

Hvad siger I ?????????

Det synes jeg faktisk lyder som en helt fin ide!!!

Tænk sig hvis der lige kom nogle af jer dejlige damer forbi Odense, så kunne i lige sms'e om jeg gav en kop kaffe

Anmeld

8. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg synes bestemt også det er en super ide.Nu ved jeg jo f.eks at du,Trine,indimellem kommer i Storcentret,og da jeg bor næsten lige ved siden af,kunne da bare være SÅ hyggeligt hvis I kiggede ud en dag I alligevel var herude omkring

Anmeld

8. februar 2010

JustAnotherName

Den er jeg også med på 

Anmeld

8. februar 2010

oo

jep også mig

Anmeld

8. februar 2010

iln

Også mig

Anmeld

8. februar 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

har tænkt på.....

Malucca09

Bog...............

9000 Aalborg

tlf. 2300000

Hvad siger I ?????????

Super ide Trine, skal vi bare maile vores oplysninger til dig?

Anmeld

8. februar 2010

Jules

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

Jamen det da dejligt, at I synes mine natte-tanker er gode;)

Men så kommer "problemet" jeg ville gerne lavde den, men jeg har fundet ud af, at når jeg skriver i open office/word, er der ikke ret mange der kan åbne den/de filer jeg sender. så er der mon en, der vil stå for det??

Altså hvis folk sender oplysningerne, er det jo nemt nok og copy over i et word ark, så det bør jo ikke tage så lang tid.

Anmeld

8. februar 2010

NaFe

vi skam også med på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.