Kan vi mon snart kalde os husejere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

iln

I dag var Peter og jeg inde og lave en købsaftale med ejendomsmægleren. Vi har budt 75.000 under prisen og håber på sælger går med til det. Hvis de gør det kan vi snart kalde os husejere, hvor vi skal overtage det pr. 1. juni (12 DAGE FØR BRYLLUPPET - så kommer vist ikke til at nyde det de første par dage pga. stress ).

I fredags blev Silas vaccineret. Det gik fint men vi havde en ½ time om natten, hvor hans feber var høj og han havde det skidt, men ellers har der ingen tegn været på noget. Han vejer nu 8,35 kg. og måler 72 cm. så vi har os en meget lang og tynd dreng (han er jo "kun" 5 mdr. så han er faktisk rigtig rigtig lang.)

Ville bare lige opdatere herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

Ej hvor lyder da bare mega fedt...  var det, det hus ude på landet;) Vester Hassing? Det jo på vejen op til Hals, så kan jeg ha´pit hos jer.

Oh jeg hader bare de vacciner... og Jeg går bare og udskyder, at Malucca skal afsted og stikkes igen.

Anmeld

8. februar 2010

iln

malucca09 skriver:

Ej hvor lyder da bare mega fedt...  var det, det hus ude på landet Vester Hassing? Det jo på vejen op til Hals, så kan jeg ha´pit hos jer.

Oh jeg hader bare de vacciner... og Jeg går bare og udskyder, at Malucca skal afsted og stikkes igen.

Nej det er det i Gandrup men ligger jo stadig på vejen...Næsten lige ud til Halsmotorvejen.

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Nej det er det i Gandrup men ligger jo stadig på vejen...Næsten lige ud til Halsmotorvejen.

jamen Gandrup kender jeg skam godt... udmærket sted at ha´pit-stop ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.