en blodig morgen med luca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Milka

luca havde et lille uheld i morges hvor hun faldt og slog hul på overlæben – tror hun kom til at bide i den – det blødte rigtig meget, jeg blev helt forskrækket men hun tog det rigtig fint og var fit for fight igen efter kort tid. jeg var bange for at det måske skulle syes men da det først var holdt op med at bløde så det ikke så farligt ud mere. og så sad uldtotten bare og grinede af sin søster imens, det var åbenbart meget morsomt

mens alt dette står på ringer min telefon et par gange og jeg får selvfølgelig ikke taget den. så ringer det på døren: det var pigernes farfar som var i københavn i dag og ville hilse på tøserne. han smeltede helt da han så dem (sidst var de bare et par måneder gamle) og blev et par timer hvor vi bare sad og snakkede og legede med pigerne imens. han er rigtig rar og havde fine gaver med til dem – og de accepterede ham også uden videre, skægget og brillerne var særligt interessante

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Milka

glemte lige at sige at farfar sværgede på at bille sagde: "hva det" mens hun pegede på vinduet. jeg var ude i køkkenet og lave kaffe. sådan noget synes jeg godt hun må sige mens jeg er til stede!

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

Ej øv, jeg kan sørme godt du forstå du blev forskrækket.... Ja altså over begge dele....

Jeg tænkte faktisk på jer forleden aften, hvordan det gik med farfarén... Altså om du havde hørt fra ham, siden han brændte jer af....

Min mor siger også at Malutski siger mormor og morfar, når hun er sammen med dem.... Men tror sgu lidt det er ønske tænkning, fra deres side af...

Damn jeg havde også et uheld med Malucca hertil aften, dumme-dumme moar

Men skønt bøtterne tog godt imod farfar.

Anmeld

8. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Ej øv, jeg kan sørme godt du forstå du blev forskrækket.... Ja altså over begge dele....

Jeg tænkte faktisk på jer forleden aften, hvordan det gik med farfarén... Altså om du havde hørt fra ham, siden han brændte jer af....

Min mor siger også at Malutski siger mormor og morfar, når hun er sammen med dem.... Men tror sgu lidt det er ønske tænkning, fra deres side af...

Damn jeg havde også et uheld med Malucca hertil aften, dumme-dumme moar

Men skønt bøtterne tog godt imod farfar.

han brændte os faktisk slet ikke af dengang (har jeg ikke skrevet om det?) ... han havde ikke mit nummer med og vi var ude at handle da han ringede på. for jeg tænkte jo netop at han ville ringe inden han kom og at jeg sagtens lige kunne smutte ud en times tid

Anmeld

8. februar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

han brændte os faktisk slet ikke af dengang (har jeg ikke skrevet om det?) ... han havde ikke mit nummer med og vi var ude at handle da han ringede på. for jeg tænkte jo netop at han ville ringe inden han kom og at jeg sagtens lige kunne smutte ud en times tid

Ehm ikke lige jeg har set i hvert fald... Kan bare huske du havde skrevet en mail til ham, som du hvis ikke havde fået svar på fra ham.

Men det er jo også smadder lige meget, bare de får et okay forhold.

-og hvis I har lyst til sommer, så kan I jo kommer her over til mig på ferie, og så kan I jo også se farfar der....

Anmeld

8. februar 2010

Lilletrold

Åhh man kan bare rydde et helt sygehus når en små guldklumper slår sig. Alt skal stå til rådighed  Men dejligt det "bare" var en lille grim oplevelse som hurtigt blev vendt og at dagen blev til hygge med farfar

Anmeld

8. februar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Ehm ikke lige jeg har set i hvert fald... Kan bare huske du havde skrevet en mail til ham, som du hvis ikke havde fået svar på fra ham.

Men det er jo også smadder lige meget, bare de får et okay forhold.

-og hvis I har lyst til sommer, så kan I jo kommer her over til mig på ferie, og så kan I jo også se farfar der....

hvis du har plads til hele fam. thorsen kommer vi gerne

Anmeld

8. februar 2010

Milka

Lilletrold skriver:

Åhh man kan bare rydde et helt sygehus når en små guldklumper slår sig. Alt skal stå til rådighed  Men dejligt det "bare" var en lille grim oplevelse som hurtigt blev vendt og at dagen blev til hygge med farfar

ja, jeg har jo aldrig sådan rigtig set dem bløde før! børn må bare slet ikke bløde, nu når jeg tænker over det

Anmeld

8. februar 2010

TbCp

Ajj det bløder altså også sindsygt meget når det er læben der går hul på, det kan virkelig se drabeligt ud!!!!!

Anmeld

8. februar 2010

Milka

Ajj det bløder altså også sindsygt meget når det er læben der går hul på, det kan virkelig se drabeligt ud!!!!!

ja er du gal ... altså jeg tørrede blod væk helt nede på halsen

nu er overlæben så lidt hævet, og det klær hende egentlig meget godt. fornemmer at jeg ligeså godt kan vænne mig til at barn-luca har skrammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.