Fødselsforberedelse og tarteletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Dictes mor

Jeg er lige kommet hjem fra fødselsforberedelse. Gab hvor var det egentlig kedeligt, der blev ikke sagt noget som jeg ikke i forvejen var klar over, men måske det var meget rart for Per at være med.

Jeg tror nu jeg dropper det næste foredrag som hedder klar til barn. Hmmm, ja det siger mig ikke noget.

Per synes, at jeg var sjov, fordi på et af billederne viste de, at den fødende fik tarteletter at spise, og hvis der er noget jeg hader, så er der tarteletter, så jeg gravid-sur og sagde, at det byder de mig bare ikke, når jeg har ligget og slidt og slebt, så skal de ikke placere tarteletter foran mig, for så får jeg et flip. Det gad Per godt at se, så nu går han og håber på tarteletter derinde, typisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

msax

hi hi - det kunne jeg nu også godt se det skæge i

Efter Mille var kommet til verden fik vi the og toast - det var bare dejligt. Men husker helt bestemt de spurgte inden de kom med det.

Og ja - både Brian og jeg syntes også de der store fælles fødselsforberedelser var spild af tid - de sagdevittterligt ikke noget vi ikke havde læst hjemmefra i Politikkens graviditetsbog.

SMIL mette

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Mmm toast det kan jeg godt spise

Der er gang mere med fødselsforberedelse eller klar til barn hedder det, og Per vil gerne afsted, for han siger, at han jo ikke ved så meget, så vi tager nok afsted

Kommer I snart til Viborg?

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Jeg gik ikke til fødselsforberedelse. Jeg havde ikke hørt tilbud om det så tænkte ikk rigtig over det før til sidst, men er nu ret sikker på jeg ville ha sprunget det over alligevel da jeg ikke tror jeg kunne bruge det til ret meget... Synes jeg har hørt mange sige at de ikke rigtig fik så meget ud af det, men det er nok alt efter hvor meget man selv har sat sig ind i under graviditeten!?

Haha tarteletter - men jeg synes nu det lyder lækkert for jeg eeeelsker sådan en gang tarteletter, mums. Jeg fik tilbudt et par sandwish. De var ikke ret spændende, men de havde ikke andet at tilbyde der midt om natten. Jeg guffede dem nu også uden problemer for var godt sulten efter ikke at ha spist meget længe. Havde jo også kastet meget op....

Uuuuh Camilla, der er virkelig ikke lang tid tilbage, hva

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Jeg gik ikke til fødselsforberedelse. Jeg havde ikke hørt tilbud om det så tænkte ikk rigtig over det før til sidst, men er nu ret sikker på jeg ville ha sprunget det over alligevel da jeg ikke tror jeg kunne bruge det til ret meget... Synes jeg har hørt mange sige at de ikke rigtig fik så meget ud af det, men det er nok alt efter hvor meget man selv har sat sig ind i under graviditeten!?

Haha tarteletter - men jeg synes nu det lyder lækkert for jeg eeeelsker sådan en gang tarteletter, mums. Jeg fik tilbudt et par sandwish. De var ikke ret spændende, men de havde ikke andet at tilbyde der midt om natten. Jeg guffede dem nu også uden problemer for var godt sulten efter ikke at ha spist meget længe. Havde jo også kastet meget op....

Uuuuh Camilla, der er virkelig ikke lang tid tilbage, hva

Nej det er jo lige om lidt, og jeg glæder mig bare så meget, men er også lidt nervøs, men det er nok meget normalt tror jeg

Anmeld

9. februar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Nej det er jo lige om lidt, og jeg glæder mig bare så meget, men er også lidt nervøs, men det er nok meget normalt tror jeg

Ja det er meget normal er være nervøs selvom man glæder sig. Man ved jo ikke hvordan fødslen forløber, hvordan den starter, hvor længe den varer og hvornår det egentlig går løs.... Og ikke to fødsler er ens så det er svært at lytte til alle de råd man får.

Men husk på at os kvinder at skabt til at kunne føde og så længe du er på sygehuset er du i gode hænder. Tænk på hvor mange fødsler de har været med til. Og koncentrerer dig om din vejrtrækning så går det hele "af sig selv".

Du skal nok klare det rigtig flot

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Hvor er du sød, du har ret det skal nok gå, man skal bare tænke på, hvor mange kvinder der for børn, og at langt de fleste jo også får mere end et barn Så det skulle være mærkeligt, hvis jeg skulle være en af de eneste, der ikke kan klare det. Og hvis alt går galt, så er der jo nogle meget dygtige mennesker, som ved præcis, hvad de skal gøre.

Anmeld

9. februar 2010

anna-jonas

Ja, typisk mænd, der kan se det sjove i sådan noget............Jeg hader også tarteletter..............bvadr.......

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Ja, typisk mænd, der kan se det sjove i sådan noget............Jeg hader også tarteletter..............bvadr.......

Endelig en anden som hader tartelletter rart at finde sig en forbundsfælle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.