Min marcipan kage som min farmor lavede dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Dictes mor

Min mand havde fødselsdag i lørdags, og han ønskede sig en lagkage. Og jeg er halv nordmand, og min norske familie har altid gået meget op i lagkager, og her er der ikke tale om en lagkag med mindre de er 8 cm eller højere, så det er den selvfølgelig og den skabte stor lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

BinaMor

respekt den er flot

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhmm Elsker marcipanlagkager.

Flotte blomster

Anmeld

8. februar 2010

otlitrom

Er du wimmer, den er flot! Sikke nogle flotte blomster!!! Respekt!

Og her sidder jeg med en mund der løber i vand...

Anmeld

8. februar 2010

Lone Jakobsen

nej hvor ser den lækker ud. hvad har du brugt som fyld?

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

nutche skriver:

nej hvor ser den lækker ud. hvad har du brugt som fyld?

Jeg havde nogle hindbær fra haven i fryseren, så jeg lavede et lag med hindbær flødeskum, og så et lag med chokolageflødeskum og så et lag hindbærflødeskum igen for at slutte af med et lag frisklavet hindbærsyltetøj lige under marcipanen, så den smagte af sommer, skønt

Anmeld

9. februar 2010

3rollinger

Majastina skriver:

Jeg havde nogle hindbær fra haven i fryseren, så jeg lavede et lag med hindbær flødeskum, og så et lag med chokolageflødeskum og så et lag hindbærflødeskum igen for at slutte af med et lag frisklavet hindbærsyltetøj lige under marcipanen, så den smagte af sommer, skønt

Mums, det er lige saa taenderne loeber i vand.

Anmeld

9. februar 2010

Vingummien

Majastina skriver:

Min mand havde fødselsdag i lørdags, og han ønskede sig en lagkage. Og jeg er halv nordmand, og min norske familie har altid gået meget op i lagkager, og her er der ikke tale om en lagkag med mindre de er 8 cm eller højere, så det er den selvfølgelig og den skabte stor lykke

Hmm, er det normalt at få lyst til lagkage kl bæ om morgen :p

Den er lækker.

Så kan du godt lave kage til barnedåben når i kommer dertil

Anmeld

9. februar 2010

Lone Jakobsen

Majastina skriver:

mums det lyder skønt...og hvem kan ikke bruge et strejf af sommer her i sne og kulde

Anmeld

9. februar 2010

Dictes mor

nutche skriver:

mums det lyder skønt...og hvem kan ikke bruge et strejf af sommer her i sne og kulde

Det er det, der er så dejligt ved at have en masse bær fra haven i fryseren vinteren over, så kan man lige få en lille snært at forår og sommer, når det er allermest tiltrængt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.