ingen menstation endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Anonym trådstarter

hejsa..

ja ville lige hører om nogle kender til det her..

stoppede på p piller for lidt over en måned siden og der kom rimelig meget ved min sidste menstration. har før glemt pillerne og der er gået en periode hvor de ikk blev taget en måned men har dog fået menstrationen alligevel.. men denne her gang er den ikk kommet og den sku ha statet i torsdags.. så det 4 dage over tid... og har taget en test i fredags og den var negativ.. men er det meget normalt der kan gå længe før menstrationen kommer igen??? el ska jeg vente en uge og tage en ny test?? er lidt forvirret over det så håber nogle kan svarer på det

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

bullernuller

Jeg venter også på jeres svar ..

Fordi jeg står i helt sammen situation.....

+ jeg er meeeget træt for tiden, og har det underligt... ?

Anmeld

8. februar 2010

BinaMor

prøv at teste igen eller tage til lægen det er jo ikke nemt at sige. men umiddelbart kan der godt gå lang tid før normal mens efter endt p pille stop

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

ja og man forstår det ikk helt... men dejligt man kan snakke med en i samme situation så man ikk helt alene ja har også været en del træt og nogel nætter oppe og tisse men måske bar noget jeg har bildt mig selv ind a jeg ku være gravid igen.. hehe.. selvom jeg ved muligheden er der... men nej det rigtig det er ikk nemt a sige.. tror jeg vil prøve med en test mere her om en uges tid ellers må det blive lægen.. tak for svarene.

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Der var godt gå lang tid før den komme hvis du er stoppet med p-pille efter mange år brug. men den kan osse komme reglmæssigt efter stop af p-piller

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Der var godt gå lang tid før den komme hvis du er stoppet med p-pille efter mange år brug. men den kan osse komme reglmæssigt efter stop af p-piller

Jeg har kun taget p piller efter fødslen på min søn ( mit første barn, på 1 år og 1 månede) så er knapt nok et år jeg har taget dem ellers har jeg aldrig brugt p piller... el jo en gang i 3 måneder for mange år siden men burde ikk spille en rolle.. hehe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.