Verdens dejligste lille sorte prik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

LouiseNielsen

JAAAAAAA!!!!!!!

Nu har jeg ikke kunne sluge aftensmaden hurtig nok fordi jeg bare snart måtte på baby.dk for at tjekke om du havde været inde og skrive, og satme ja du havde så.... Hvor er det dog fantastisk, helt surealistisk på den gode måde....

Jeg har ikke svaret så meget på de tråde hvor du har skrevet om det med at forsøge at blive gravid, da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal komme med at støttende ord, uden det vil lyde helt forkert. Men nu tør jeg skrive, nu ved jeg hvad jeg skal forholde og kan forholde mig til.....

Det er så dejligt for jer, i fortjener det.... Hjertelig tillykke med den lille prik, som nu skal vokse sig til en "stor" baby, som om nogen mdr skal ligge i dine arme, og have alt det kærlighed der længe er sparet op til den....

Kram og endnu et tillykke fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Honningblomst

Åh altså...tillykke...det er da fantastisk...så skønt...ih, er så glad på jeres vegne..

knus..

Anmeld

8. februar 2010

Loa

Hvor er det bare fantastisk!

Jeg kender jer heller ikke, har kun fulgt med herinde, men hvor er det bare vidunderligt for jer.......

Lykken kommer virkelig til dem der har fortjent det.......!!

Anmeld

8. februar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jamen hun er faktisk rigtig rigtig sød, hende Randi, hun kom også op og besøgte mig da jeg var indlagt sidste år

og forresten, ja! det kunne da have været meget mere hyggeligt at sladre med dig end at sidde og glo på Sørens arbejde!!

Ja, det indtryk har vi også fået...og det bliver jo ikke mindre når du fortæller, det er dejligt...

Hi-hi ja...men det var bare det første jeg tænkte, "jamen jeg kan da kører" - det er lidt sjovt som man kommer til at føle sig tæt med dig (og de andre kvinder) herinde...

Og nu er det dig der får en lille en 10.10.10...sejt....

Orh den her historie er bare dejlig...

Anmeld

8. februar 2010

LISBETH:-)

ÅÅÅÅHHHHH Trine hvor er jeg bare glad på dine vegne!!!!!!!

Det er jo helt igennem fantastisk - nu er du VIRKELIG gravid, og du SKAL være mor!!!!! Det er jo kæmpe kæmpe stort!!!!

Jeg glæder mig så meget til at følge dig, og har bare været så glad, siden du skrev den glædelige nyhed til mig første gang!!!!

Tillykke Trine - så kunne han alligevel godt finde vej

Anmeld

8. februar 2010

dorthemus

Hvor er det bare FAN-FUCKING-TASTIC

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKEEEE

Ja, har valgt grøn for det er håbets farve (og min yndlingsfarve..hehe) 

Anmeld

8. februar 2010

Winnie

Hold da op hvor er jeg bare bagud

Tillykke tillykke  Hvor er det stort og jeg er så glad på jeres vejne. Det er jo helt vildt at du er blevet gravid selv  øøh selvfølgelig med Sørens hjælp  

Det er bare så godt at du kunne blive scannet så hurtigt, (kan tydeligt huske hvor bange jeg var for endnu en graviditet udenfor livmoderen), så dejligt at få beskeden at jeres "prik" sidder hvor den skal.

Anmeld

8. februar 2010

oo

LouiseLarsen skriver:

JAAAAAAA!!!!!!!

Nu har jeg ikke kunne sluge aftensmaden hurtig nok fordi jeg bare snart måtte på baby.dk for at tjekke om du havde været inde og skrive, og satme ja du havde så.... Hvor er det dog fantastisk, helt surealistisk på den gode måde....

Jeg har ikke svaret så meget på de tråde hvor du har skrevet om det med at forsøge at blive gravid, da jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal komme med at støttende ord, uden det vil lyde helt forkert. Men nu tør jeg skrive, nu ved jeg hvad jeg skal forholde og kan forholde mig til.....

Det er så dejligt for jer, i fortjener det.... Hjertelig tillykke med den lille prik, som nu skal vokse sig til en "stor" baby, som om nogen mdr skal ligge i dine arme, og have alt det kærlighed der længe er sparet op til den....

Kram og endnu et tillykke fra Louise

jeg har jo haft det på præcis samme måde med graviditetsforummet - jeg følger med, men jeg kan jo ikke sige ret meget

det er stadig sådan helt WOOOOW agtigt herhjemme, og man går og puster maven ud og siger "jaja, jeg er i 6. uge - kan du ikke se det?!"

Anmeld

8. februar 2010

oo

iiih allesammen! jeg er så rørt over jeres beskeder, for fanden hvor er det dog et fantastisk sted det her!!

Anmeld

8. februar 2010

mariamiss6

Tjuhl skriver:

da vi kom ud til bilen sagde Søren "jeg er så lykkelig...og bange!"

det er så fantastisk, jeg kan slet ikke rigtig forstå det endnu og jeg blir ved at gå ud på badeværelset og kigge på mine tests og siger i spejlet "du SKAL være mor!" og så står man der og fniser med mig selv som en anden skolepige  jeg har aldrig været så stolt over en selvlavet lille sort prik i hele mit liv

Nåååårh altså.... Iiiiih jeg er helt glad i låget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.