NF- skanning vel overstået:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Faith

Så er NF overstået og fik 1: 13000, så det må jo siges at være gode odds. Men må da indrømme at det ikke så meget var tallene vi var nervøse for, men mere om der overhovedet stadig var liv. Tror ikke dårlige tal ville have fået nogen konsekvens for os.

Begge tvillinger har det godt og var meget livlige. Næste skanning er sidst i marts (uge 18). Er det normalt? Havde regnet med at skulle have flere skanninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke med en veloverstået NF-scanning

Jep - det er helt normalt "kun" med 2 scanninger - den næste og sidste scanning du skal til i uge 18, må være MD

Vil man have flere scanninger derudover, er det desværre på egen regning

Held og lykke med det hele.

Knus Corinna 20+1

Anmeld

8. februar 2010

Faith

Mathildesmor: Undskyld jeg spørger, men har du boet i Viborg på Falkevej?? Hvis du har så har vi leget meget sammen som børn. Vi boede i samme opgang på Falkevej.

Anmeld

8. februar 2010

Vial

Stort tillykke med SÅ flotte tal. Jeg vil mene, at du får en del flere scanninger, når de er enægget. Jeg ville lige tjekke op på, om de er obs på det, da de planlagde næste scanning. Tænkte lige i dag, om man kan få så flotte tal til NF, når man venter tvillinger. De kan jo ikke lave dobbelttest med blodprøve i 9. uge. Fik du tager blodprøve og i så fald hvornår og hvor mange. Knus fra Karina, som håber at gøre dig kunsten efter om 2 uger :-)

Anmeld

8. februar 2010

smillaluna skriver:

Mathildesmor: Undskyld jeg spørger, men har du boet i Viborg på Falkevej?? Hvis du har så har vi leget meget sammen som børn. Vi boede i samme opgang på Falkevej.

Ja, det har jeg!

Hedder du Mia?

Jeg kan kun mindes en pige ved navn Mia, som boede helt øverst oppe, og som jeg legede med.

Anmeld

8. februar 2010

Faith

KaMa: Lægen sagde at han ikke kunne bruge doubletesten til noget, men han regnede stadig frem til 1:13.000. Hvordan ved jeg ikke. Det undrede nemlig osse mig meget. For jeg havde osse forstået det sådan at man ikke kan få et tal, men kun om der er stor eller lille risiko for Downs. Det hele gik så hurtigt, og han virkede en lille smule forvirret Må hellere ringe og spørge om det med skanningerne. For jeg havde osse forstået det sådan at jeg ville blive fulgt tættere.

Mathildesmor: Ej hvor sjovt. Ja jeg boede helt øverst 2. th og du boede st. th. Kan huske vi tit gik ned i Falkemarked og købte slik.

Har faktisk før tænkt på om jeg skulle prøve at finde dig på Facebook, men var jo ikke sikker på du kunne huske mig.

Anmeld

8. februar 2010

smillaluna skriver:

KaMa: Lægen sagde at han ikke kunne bruge doubletesten til noget, men han regnede stadig frem til 1:13.000. Hvordan ved jeg ikke. Det undrede nemlig osse mig meget. For jeg havde osse forstået det sådan at man ikke kan få et tal, men kun om der er stor eller lille risiko for Downs. Det hele gik så hurtigt, og han virkede en lille smule forvirret Må hellere ringe og spørge om det med skanningerne. For jeg havde osse forstået det sådan at jeg ville blive fulgt tættere.

Mathildesmor: Ej hvor sjovt. Ja jeg boede helt øverst 2. th og du boede st. th. Kan huske vi tit gik ned i Falkemarked og købte slik.

Har faktisk før tænkt på om jeg skulle prøve at finde dig på Facebook, men var jo ikke sikker på du kunne huske mig.

Ej, hvor er det pusidt.....

Hvor bor du henne nu, og hvad laver du?

Ja, lige udover at være gravid, ligesom alle os andre herinde

Anmeld

8. februar 2010

Faith

Mathildesmor: Ja det var da pudsigt! Sjovt så lille verden er sommetider.

Jeg bor i Aulum sammen med min mand Jesper og vores 2 hunde. Jeg arbejder som sygeplejerske på kræftafdelingen i Herning. Ja og så venter jeg enæggede tvillinger til august.

Hva med dig?

Anmeld

8. februar 2010

smillaluna skriver:

Mathildesmor: Ja det var da pudsigt! Sjovt så lille verden er sommetider.

Jeg bor i Aulum sammen med min mand Jesper og vores 2 hunde. Jeg arbejder som sygeplejerske på kræftafdelingen i Herning. Ja og så venter jeg enæggede tvillinger til august.

Hva med dig?

Ja, det må man godt nok sige. Det er jo helt vildt

Og tillykke med graviditeten i øvrigt

Jeg bor ved Karup sammen med min mand Nicholai, og vores store datter Mathilde på 5 år. Vi venter endnu en lille pige til juni, så det går vi alle og ser meget frem til.

Til dagligt læser jeg til pædagog.

Anmeld

9. februar 2010

MORJESPERSEN

Hvor dejligt at høre de har det godt begge to.... Hvis du venter enægget tvillinger bliver man scannet hver 14 dag, det gjode jeg om min venninde som også fik enægget tvillinger en uge efter mig fik også maven scannet hver 14 dag. Held og lykke med din gravitet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.