Tillykke Trine!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Bondepigen

Rigtig hjertelig tillykke med den gode nyhed.

Hvor er det godt.

Det bliver så spændende at følge dig og alle de andre kommende mødre her i 2010!!!

Kæmpeog STORT TILLYKKE endnu engang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

TbCp

Det er simpelthen så stort altså!!

Jeg er bare så glad på deres vegne!!! Det er fantastisk!!!

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Det er bare et helt lille mirakel, en af dine fe-børn har endelig fundet hjem og hvor er det bare skønt! Stort stort tillykke!

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Ja det er sku intet mindre end et mirkael.. og dem kan vi lide!!!!!

Tillykke med jeres familie forøgelse, det er fandme fantastisk. nu kan vi følges lidt af også, det bliver dejligt.

MANGE Kram fra Chatarina

Anmeld

8. februar 2010

Vinker

Også et KÆMPE TILLYKKE herfra. Er sååååå overlykkelig på Trine og Sørens vejne. Det er virkelig en lille mirakel med meeeeeget stor betydning. De fortjener bare så meget det her lille barn som er lavet med ægte kærlighed!!!!!

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Også et KÆMPE TILLYKKE herfra. Er sååååå overlykkelig på Trine og Sørens vejne. Det er virkelig en lille mirakel med meeeeeget stor betydning. De fortjener bare så meget det her lille barn som er lavet med ægte kærlighed!!!!!

Nemlig!!!

Jeg er stadig helt oppe og køre over den gode nyhed!!! Og så er det jo nærmest sket på samme måde som os, som osse prøvede i 2½ år, men fik lavet dejlige lille Emma på helt naturlig vis!!

Det er SÅ vidunderligt!!!

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Og Trine, jeg får helt lyst til at sige, at det tager tid at lave et barn som bare er helt perfekt.

Siger i hvert fald til mig selv, at det var derfor det tog så lang tid for mig og Ove...

Anmeld

8. februar 2010

Ida.

Skåler i Asti for Trine og Søren når hun nu ikke selv kan fejre med en skål, må vi andre jo gøre det det er bare intet mindre end et rent mirakel!!!

Tillykke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.