Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige fået den mest fantastiske sms fra vores allesammens Trine............Alt er fint, og baby sidder hvor den skal. Søren og hende, er ovenud lykkelige................og TAKKER for al den støtte alle Baby.dk brugerne har givet hende.
Hun sidder på Sørens arbejde, fordi han skulle undervise, så hun er først hjemme i aften.
Knus fra METTE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HURRA. ih hvor har jeg ventet spændt. åh hvor godt
Anna-jonas skriver: Har lige fået den mest fantastiske sms fra vores allesammens Trine............Alt er fint, og baby sidder hvor den skal. Søren og hende, er ovenud lykkelige................og TAKKER for al den støtte alle Baby.dk brugerne har givet hende. Hun sidder på Sørens arbejde, fordi han skulle undervise, så hun er først hjemme i aften. Knus fra METTE
Åh det var dog helt fantastisk at høre. Kan du ikke sende mig en pb med hendes nummer, jeg vil meget gerne lige sende noget til hende nemlig.
iiih hvor er det bare dejlig at hører blive så glad så jeg hører sådan nogle gode nyheder
JAAAAAAAHHHHHH !!!!!!!!!
det var da helt fantastisk !
Hvor er det bare fantastisk... :)
Juhuuuuuuuuuuuuu
ÅHHH FOR FANDEN HVOR ER DET GODT!!!!!!
Sidder her med gåsehud og tårer i øjnene!!!
IHHHHHHHHHH HVOR GODT!!!!!! Ej hvor er det fantastisk!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128