Skoldkopper ??!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

82Miraklet

Hej..
Jeg tror Naija har fået skoldkopper, eller ihvertfald er begyndt at få dem... Men altså er der nogen herinde der kan hjælpe mig lidt på vej til en evt afklaring ?!?!

Naija startede med at have feber søndag, mandag omkring 38,5-39,8.. Tirsdag har hun fået nogle røde "knopper" omkring munden og på læberne, samtidig med at hun har antydninger til mere udslet i ansigtet..... Hun sover rigtigt dårligt om natten siden søndag.. vågner konstant og er urolig og trist.... Så idag er hun slået helt ud, især bag på hendes ben hele vejen op, et par steder under fødderne, men det er meget lyse røde knopper og man mærker dem faktisk bedst, men samtidig har hun fået 4 store grimme rigtig røde knopper under bleen.... her i løbet af idag buler knopperne mere ud fra huden.... og det ser ud til at der er flere røde knoper på vej på arme og ansigt... Det virker ikke umiddelbart til det klør, men hun vil ikke have jeg rør..

Tjaa håber i kan danne jer et billede af min stakkels lille pus !!! Had vil I tro det kunne være ??

(H) en bekymret Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Loggidut

hvis de springer ud...så de ligner bumser...så kan det være skoldkopper, jeg vil da tro der kan være forskel på hvor hurtigt de springer ud...jeg mener nemlig at mine børns sprang ret kvikt...men jeg vil da gætte på skoldkopper!

rigtig god bedring med hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.