Er mit vand mon gået?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Sandra21

Jeg er virkelig i tvivl om mit vand er gået (siver). Det startede da jeg vågnede første gang i morges kl.6.30 hvor jeg var meget våd nede ved skridtet og det rendte ned af benet da jeg gik på toilet, men jeg tænkte ikke videre over det, da jeg troede det eventuelt kunne være "rester" fra da min kæreste og jeg havde sex igår aftes. Så jeg lagde mig bare til igen, da jeg så  vågnede igen lidt over 8, var det nøjagtig det samme, og så var det jeg kom meget i tvivl om at det måske var fostervandet der var begyndt at sive?

Håber der er nogen der muligvis kan hjælpe lidt

Knus Sandra 40 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Corn

Det kunne da godt lyde som om det er vandet... Spændende

Anmeld

8. februar 2010

@spire

det kunne det godt virke som om.. Tag evt. et bind på, og hvis det forholdvis hurtigt bliver vådt, så er det vandet, også ring til FG og hør om du skal komme ind..

Iiiih hvor spændende.. Ville ønske det var mig

@spire 37+3

Anmeld

8. februar 2010

Sandra21

@spire skriver:

det kunne det godt virke som om.. Tag evt. et bind på, og hvis det forholdvis hurtigt bliver vådt, så er det vandet, også ring til FG og hør om du skal komme ind..

Iiiih hvor spændende.. Ville ønske det var mig

@spire 37+3

Jeg tog et bind på for ca en halv time siden og det er ikke blevet vådt endnu, men der er vådt i skridtet, det er bare ikke "nået" derned endnu

Den er godt nok svær synes jeg, for jeg vil heller ikke ringe til fødegangen, og at det så viser sig at det bare er resterne fra igår

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

det kunne da godt tyde på vandet er gået, uuuh nu bliver det spændende

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg ville prøve at gå i bad, så jeg viste at jeg var "ren for rester" også ta et bind på igen også se....  

Kender da fra mig selv at efter sex kan det godt løbe lidt hvis man ikke lige kommer i bad og får vasket understellet ordenligt....

Kram

Anmeld

8. februar 2010

@spire

Sandra21 skriver:

Jeg tog et bind på for ca en halv time siden og det er ikke blevet vådt endnu, men der er vådt i skridtet, det er bare ikke "nået" derned endnu

Den er godt nok svær synes jeg, for jeg vil heller ikke ringe til fødegangen, og at det så viser sig at det bare er resterne fra igår

haha, nej, det kan jeg så også godt forstå.. Men så gør som LouiseLarsen foreslår og tag et bad for at være helt sikker på rester er væk og forsøg med et nyt bind..

Har du ellers nogle tegn..? Veer fx..?

Anmeld

8. februar 2010

Nemesis

Sådan havde jeg det også! Trods det at det var 3 gang så var jeg i tvivl om det var vandet der sev.

Mit startede kl 5.30 om morgenen og kl 10 gik resten i en ordentlig skylle.

Hvis du er i tvivl bør du faktisk tjekkes, for er det vandet der siver skal du være obs på bakterier, når der nu er åbent op til baby.

Så husk lige at komme med en update :-)

Sisse med Sara 6 uger

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Må da lige hører om det stadig føles som om det løber og er der sket mere?

Anmeld

8. februar 2010

TbCp

Sådan var det ved mig. Vågnede om morgenen ved at jeg synes der var lidt vådt, da jeg rejste mig for at gå på wc løb der lidt ned af benene på mig.

Da jeg satte mig på wc'et kom der dog så et par skyller, som om jeg tissede, men det føltes alligevel ikke som om jeg tissede, jeg kunne slet ikke kontrolere det.

Jeg tog bind på men selv 2 timer efter var det ikke vådt. Men et par timer efter gik alt vandet så i en KÆMPE FLODBØLGE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.