hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tror vi må en tur på fødegangen igen i dag og have kørt ctg

Prinsessen er sløv og var det også hele dagen i går, så der er nok ingen vej udenom...

Når jeg skubber til hendes fødder møffer hun lidt tilbage, men der er ikke rigtig nogen spontan aktivitet

Der er sikkert intet i vejen, men er stadig nervøs...

Jeg giver hende til kl.12 og et STORT glas koldt iste, og hvis ikke der kommer gang i hende af det, må jeg ringe til fg... øv øv!

Knus Caroline 37+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Corn

Mon ikke hun er ved at have den størrelse, hvor hun ikke har så meget plads længere... så hun er nok bare lidt klemt og doven, og hviler godt ud, inden hun skal ud og holde jer søvnløse

Anmeld

8. februar 2010

LineD

Er sikker på hun bare sparer sammen til alt det skrig og skrål i skal have når hun kommer ud

Men hellere være på den sikre side jo

Anmeld

8. februar 2010

@spire

kan godt forstå dine tanker.. Har dem selv hver dag, men har fået af vide af både min JM og læge at det er normalt at aktiviteten daler mere og mere.. Og så længe du KAN mærke hende tror jeg ikke der er noget galt..

Men hvis du vil få det bedre af at ringe, skal du selvfølgelig bare gøre det!  for alt er som det skal være

@spire 37+3

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Macaab skriver:

Mon ikke hun er ved at have den størrelse, hvor hun ikke har så meget plads længere... så hun er nok bare lidt klemt og doven, og hviler godt ud, inden hun skal ud og holde jer søvnløse

jo, det er også det jeg håber på... Hun plejer bare at reagere bedre end hun gør nu! Og så er hun ret god til at få det til at føles som om maveskindet er ved eksplodere når hun mosler rundt (så sent som for 2 dage siden)...

Men jeg håber der kommer liv i hende når hun får lidt sukkervand

Anmeld

8. februar 2010

SaNiNa

Tror ikke du skal være bekymret hun er jo ved at være en storpige så pladsen er meget trængt. Nicklas var heller ikke særlig aktiv de sidste par uger men når han så vat aktiv så kunne det ses på hele maven.

men hvis du slet ikke mærker hende ville jeg osse kontakte fg.

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Tror ikke du skal være bekymret hun er jo ved at være en storpige så pladsen er meget trængt. Nicklas var heller ikke særlig aktiv de sidste par uger men når han så vat aktiv så kunne det ses på hele maven.

men hvis du slet ikke mærker hende ville jeg osse kontakte fg.

Ja, nemlig.... Når der slet ikke er spontan aktivitet er det vist lige lidt nok... kan ikke passe hun skal provokeres til at losse fra sig, hver gang (og det er også nogle ret sløve spark)... Nu prøver jeg lige med iste... det plejer at hjælpe

Anmeld

8. februar 2010

Jane31

Hej

Jeg har det nøjagtig på samme måde som dig. Jeg var ude på fødegangen igår for at få kørt en strimmel, for syntes heller ikke at jeg havde mærket lillemanden særligt meget de sidste par dage som jeg plejede. Men heldigvis var der fuld gang i hjertelyden og kurven var så flot, men man kan ik lade være med at tænke mere over det når man nu er så langt henne. Synes stadig ik han bevæger sig særligt meget, så er da glad for at jeg skal til jm idag, selvom at det al sammen sikkert er helt normalt. Det blir jo mindre og mindre plads, men synes bare det er svært og fokusere bare så meget på det.

Knus Jane 39+3

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

nå, nu har hun hikke, så i live er hun da (ikke at jeg var i tvivl om det, men rart lige at få det bekræftet)...

Anmeld

8. februar 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

Tror vi må en tur på fødegangen igen i dag og have kørt ctg

Prinsessen er sløv og var det også hele dagen i går, så der er nok ingen vej udenom...

Når jeg skubber til hendes fødder møffer hun lidt tilbage, men der er ikke rigtig nogen spontan aktivitet

Der er sikkert intet i vejen, men er stadig nervøs...

Jeg giver hende til kl.12 og et STORT glas koldt iste, og hvis ikke der kommer gang i hende af det, må jeg ringe til fg... øv øv!

Knus Caroline 37+3

Er helt sikkert ingenting, de spraller ikke så meget der til sidst. Gjorde Emil heller ikke, så han fik lidt puf engang imellem hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.