Suk kan slet ikke overskue det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2010

DLM

Hej alle sammen

jeg har lige brug for at få lidt luft for mine frustrationer, håber det er okay.

Jeg er i gang med en hel HF på vuc og har 32 timer + lektier om ugen. i øjeblikket er jeg SÅ træt, jeg orker intet, og jeg kunne sætte mig til at tude jeg kan ikke rigtig følge med i timerne, det hele går bare hen over hovedet på mig. det er den sidste uges tid det har været sådan, efter jeg har skrevet større skriftelig opgave, hvor vi havde en uge til at skrive en 15 siders lang rapport om et emne vi havde valgt. tror min hjerne brændt sammen.

er i 19+5 nu, jeg ved ikke om man er mere træt i denne periode, da det er første barn kæresten og jeg venter, og jeg har ingen anelse om de forskellige følelser kroppen får. men hold da op jeg er godt nok frustreret i den her tid.

knus Ditte 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

Skouboe

Det er helt normalt at være træt mens man er gravid - nogle døjer mest i starten, mens andre oplever det hele vejen igennem graviditeten.

Jeg synes du skal bede din læge om at få tjekket blod% for at se om den er lav (kan give træthed) eller om der er andre årsager.

Ellers har rigtigt mange gravide glæde at en middagslur, for at få hele dagen til at hænge sammen. Er det muligt at du kan lægge dig en time når du kommer hjem? Det burde hjælpe dig med lidt ekstra energi til at komme igennem resten af dagen.

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uh hvor kan jeg huske det!!! Man er kke bare træt - man er DØDtræt!!! Jeg kan ikke give dig andet råd end at få sovet det du nu kan og ellers spise rigeligt. Det går over for de fleste, det gjorde det også for mig.

Men det er ikke sjovt så giv du bare los for frystrationerne alt hvad du kan!!!

Kh

Rosa

29+1

Anmeld

8. februar 2010

Christinahr

Jeg var også meget træt, men husk at tage jern tilskud, det kan godt hjælpe på det

Anmeld

8. februar 2010

DLM

Ja jeg håber det går over igen på et tidspunkt føler mig nemlig DØDtræt. det kunne godt være jeg skulle høre lægen om det kan være noget med min blod%, jeg tager jern hver aften, men er stadig udmattet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.