Jeanne skriver:
Puha det var hurtigt :S Men så har du jo alledere læst op ;)
Jeg var oppe i en 3 timers skriftlig syntaks. Men jeg tror nok jeg kan score 02. Jeg har ikke de store ambitioner i det fag :P Jeg har gudskelov ingen mundtlige eksamner i dette semester.
Jeg ville ønske jeg havde lidt råd til dig ang nervøsitet, men der er jeg deværre helt blank. Det er længe siden jeg har været meget nervøs til eksamen. Efter min mundtlige statestik besluttede jeg at mine eksamner er problemsamtaler. Altså at jeg har et problem som forelæseren skal hjælpe mig med at løse, men at han lige vil se hvad jeg kan inden han giver mig svaret. Det har faktisk hjulpet.
Du skal bare huske at fortælle censor og lærer at du er nervøs...det er de som regel meget forstående overfor.
Hvornår skal du op?
(H)
Ja det vigtigste er jo at man består:) Og selvfølgelig at man selv er tilfreds... Skriftlig syntaks lyder også ret svært....
Jeg skal op som den første. Kl. 8.00 skal jeg trække og kl. 8.25 skal jeg eksamineres. Så er det overstået...
Jeg får nogle betablokkere til at styre min hjerterytme og evt beroligende + jeg har en terapeut med til at hjælpe mig ind i lokalerne og holde en pose for munden af mig hvis jeg er ved at besvime. Så jeg tror der bliver gjort alt hvad der er muligt for at hjælpe mig igennem:)
Men ja, det er vigtigt at huske, at læreren vil have det bedste ud af en og at det bare er helt almindelige mennesker man sidder overfor.
Nu må jeg se hvordan det går.... Det værste er hvis jeg ikke evner at vise min faglighed pga den dumme angst:(
Min lærer er informeret og han snakker med censor om det.
Jeg overlever nu nok...
(H)Mathilde
Anmeld