Hår og frisør ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Sulajma

Hej Ladies

Hvor tit tager I til frisøren og får ordnet hår, farvning, klipning eller hvad I ellers får lavet ?

Og ikke mindst hvad ligger jeres budget på, når det gælder jeres hår ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

LRJ

Sulajma skriver:

Hej Ladies

Hvor tit tager I til frisøren og får ordnet hår, farvning, klipning eller hvad I ellers får lavet ?

Og ikke mindst hvad ligger jeres budget på, når det gælder jeres hår ?

Inden jeg blev gravid hver anden måned og brugte Rimelig mange penge Fik farvet hår og sat nye extensions i hver gang

Men nu her mens jeg har været gravid har jeg kun været der 3 gange, hvor det li er blevet farvet mørkt, når det lyse hår er kommet frem

men før i tiden lå det omkring 5000-6000 ved hvert frisør besøg, og nu er det 300-1200

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

Håret vokser ca 1 cm om måneden, så hvis du gerne vil have langt hår vil jeg sige 1 gang hver 3-4 månede. Alt efter hvor ofte håret spalter  Problemet med når det spalter er at håret bliver lidt som gavebånd når man krøller det, så ødelægger det et stykke op af håret og der skal klippes mere af hvis der går for længe inden frisør besøg.

Jeg har fundet en hjemmefrisør der tager 50kr for at klippe spidser, så det kan godt betale sig at få sådan en

Anmeld

7. februar 2010

Sulajma

5-6000kr hver anden månede - hvordan havde du råd til det? Hold da op, men det er godt nok mange penge

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Mit klippes hver anden/tredje måned og det giver jeg 200kr for og så får jeg lysestriber to-tre gange om året og det giver jeg 500kr for.

Drengene klippes hver femte uge og det koster 300kr pr gang for dem.

Anmeld

7. februar 2010

Sulajma

Enayia skriver:

Håret vokser ca 1 cm om måneden, så hvis du gerne vil have langt hår vil jeg sige 1 gang hver 3-4 månede. Alt efter hvor ofte håret spalter  Problemet med når det spalter er at håret bliver lidt som gavebånd når man krøller det, så ødelægger det et stykke op af håret og der skal klippes mere af hvis der går for længe inden frisør besøg.

Jeg har fundet en hjemmefrisør der tager 50kr for at klippe spidser, så det kan godt betale sig at få sådan en

Hej med dig ..

Det er ikke fordi at jeg vil have længere hår, det er pænt langt i forvejen .. jeg er bare nysgerrig og ville høre hvor tit og hvor meget i bruger på frisør

Jeg har nogle gode produkter til mit hår, så det har ser godt selvom jeg krøller og glatter det!

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Sulajma skriver:

5-6000kr hver anden månede - hvordan havde du råd til det? Hold da op, men det er godt nok mange penge

Jeg havde et ret godt arbejde på det tidspunkt, plus jeg fik en pæn erstatning for noget jeg var i retten for men det er noget jeg ALDRIG får råd til igen, hvilket min kæreste vist er godt tilfreds med

Ja fortryder det os lidt, for kunne have brugt dem på noget andet

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

Sulajma skriver:

Hej med dig ..

Det er ikke fordi at jeg vil have længere hår, det er pænt langt i forvejen .. jeg er bare nysgerrig og ville høre hvor tit og hvor meget i bruger på frisør

Jeg har nogle gode produkter til mit hår, så det har ser godt selvom jeg krøller og glatter det!

Det er da bare helt i orden  Men som sagt må det jo s¨være 50-kr hver 3 måneder. Men før det var det i samme ca som Eva ca 200kr hver 3 månede.

Anmeld

7. februar 2010

frk Jensen

500 hver 3 måned... Det er Orange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.