Jeans størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Anonym trådstarter

Altså fatter simpelthend ikke disse jeans størrelser, så håber der er nogen herinde der har styr på det

Når jeg køber jeans i vero moda eller only køber jeg 29 32, men når jeg måler mig rundt om livet siger den 87 cm omregnet til 34 tommer. Men de bukser man køber i vero moda og only osv. er det ikke mål i tommer? for så passer det jo slet ikke.

Jeg vil gerne købe mig nogen bukser jeg har fundet på nettet, men ved bare ikke hvad for en størrelse jeg skal købe dem i, og bare købe bukser i det hele taget.

Help...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Altså fatter simpelthend ikke disse jeans størrelser, så håber der er nogen herinde der har styr på det

Når jeg køber jeans i vero moda eller only køber jeg 29 32, men når jeg måler mig rundt om livet siger den 87 cm omregnet til 34 tommer. Men de bukser man køber i vero moda og only osv. er det ikke mål i tommer? for så passer det jo slet ikke.

Jeg vil gerne købe mig nogen bukser jeg har fundet på nettet, men ved bare ikke hvad for en størrelse jeg skal købe dem i, og bare købe bukser i det hele taget.

Help...

hvor har du fundet dem henne ?

- Kan muligvis hjælpe med at regne str ud

Anmeld

7. februar 2010

Anonym trådstarter

på asos.com. men osse andre steder ville jeg gerne vide hvad størrelse man skal have fat i.

men som sagt er min talje 87 cm og hofte mål = 95 cm

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Men kommer det ikke an på hvor lave eller høje de er om taljen?

Din talje er måske til en større str. end dine hofter, så er de ikke oppe i taljen så gå efter hoftemål og håb på lårene og numsenkan være der eller at der ikke er for meget plads til dem... synes det er svært at købe jeans over nettet.

Er selv en 28 og min talje er 68 og hofter 98...

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

på asos.com. men osse andre steder ville jeg gerne vide hvad størrelse man skal have fat i.

men som sagt er min talje 87 cm og hofte mål = 95 cm

29 i nogle mærker

36-38 i andre

10-12 i UK størrelser

det er samme størrelse som mig ca

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Det er ret besværligt ja, kunne bare godt tænke mig at købe nogen på nettet

Lone H: tror ikke vi er helt samme størrelse. bruger 29 men ellers bruger jeg 38/40 så det er vel en str. 12-14 i UK størrelser er det ik?

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Det er ret besværligt ja, kunne bare godt tænke mig at købe nogen på nettet

Lone H: tror ikke vi er helt samme størrelse. bruger 29 men ellers bruger jeg 38/40 så det er vel en str. 12-14 i UK størrelser er det ik?

okay men du skal hvertfald gå efter 12 min. så, da det er det er det samme som en 38

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

ok tror jeg må se om jeg kan købe nogle billige bukser først og så håbe det er den rigtige størrelse

Anmeld

8. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

ok tror jeg må se om jeg kan købe nogle billige bukser først og så håbe det er den rigtige størrelse

Okay håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.