Jeg er en ung kvinde, der pludselig har fået titlen "skilsmisse barn" Bruddet mellem mine forældre var absolut ikke kønt, endte med voldstrusler. Jeg har 2 yngre søskende, en søster på 20 og en bror på 16. Jeg synes det er en voldsom svær situation jeg er havnet i, jeg troede ikke det ville påvirke som meget som det gør, hvad gør man som voksen, når ens forældre skal skilles? Er der nogen her der er/har været i samme situation, hvordan havde I det, og hvilke følelser gik i rundt med?
Jeg er meget bekymret for mine mindre søskende, jeg føler jeg bør skåne dem for al det ubehagelige. Jeg føler ikke noget skyld over for mine forældre, jeg prøver så vidt muligt at leve mit eget liv videre og lade være med at blande mig, alle fortæller mig at det er det jeg bør gøre, men jeg synes det er frygtelig unaturligt, og alt i mig hiver mig i den anden retning, føler jeg bør være der, og prøve at hjælpe min far og mor igennem det. Jeg har konstant uro i min mave, og er drænet for energi og koncentration, er der andre der oplevet det? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hvad min rolle i det her burde være, som voksen individ og som datter, jeg har frygtelig brug for at høre andres historier, om at være voksen med forældre der skal skilles, jeg føler mig lidt alene med mine frustratrioner.
Anmeld