Er bare færdig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

MORJESPERSEN

Puha her hjemme har pigerne nu grædt i næsetn to døgn uden stop syndes jeg, ja det hele startede jo i torsdag at dp moren ringde at Amalie kastede op i store strømme og vi skulle komme og hente hende, selvfølig komme lille Laura også med hjem. Og det var nok godt for hun begyndte så også at kaste op efter kort tid. Hele torsdag gik med opkast, alt hvad de fik i munden/maven kom ud igen og mere til. Heldigvis kastede de ikke op om natten, men jeg var nok inde og tjekke dem mindst 5 gange fordi de hoste sådan. Nå men fredag blev jeg hjemme fra skole, og hjalp Mikael med pigerne. For nu havde de så fået tynd mave oveni de kastde op!!!Det var også en lang dag, vi brugte næsten en hel pakke bleer og de var næsten hudløse da dagen var omme. De begyndte at blive meget pyldret om aften og ville kun være ved mig. Kl 18.05 kom de i seng for de var så overtrætte og jeg kunne ikke holde til det mere, deres gråd går lige i mit hjerte og det gør så ondt at se sin børn syge og de ikke kan udtrykke hvad de gerne vil, for jeg gætter og gætter og det er så svært at finde ud af hvad de vil når de er syge. Nå men så kom vi til llørdag morgen, hvor vi skulle have været i Randers  , men vi kunne ikke komme afsted. Nu er de begyndt at hoste rigtig meget og er bare snottet, de hyler hele tiden, og jeg har et barn på armen på skift hele dagen, mine arme er bare ømme for de er godt tunge nu. De skriger og skriger og vi prøver alt... heldigvis er der ro de timer de sover til formiddag og jeg får mig et varmt bad. Men så starter vi forfra da de stod op. De vil ikke rigtig spise, men drikker ok, så er ikke bekymret hvad det ang.

Nå men havde så håbet på at i dag ville de få det bedre men NEJ!!!! Amalie har af 39 i feber og Laura heldigvis kun 37,9, men de har skreget det meste af dagen og kun deres mor kunne bruges og i morgen kommer der nogen og ser på huset kl 16 og det liner lort efter sådan 4 dage, så svigermor var her i dag og lægge tøj sammen. Nu sider jeg og laver en opgave omkring hjerte-kredsløbet og lungerne og luftvejne, og jeg årker bare ikke mere, men det skal jo aleveres. Jeg mangler stadigvæk to timers abejde før jeg er færdig, heldigvis har pigerne sovet siden kl 19, men de vågner nok snart, og er vågen i en time, det har de gjort de sidste mange nætter. I morgen skal de blive hjemme, da jeg ikke vil sende dem afsted når de har det sådan...

Har lige været oppe ved dem igen, de var begge vågne og ville have sut og lidt vand, men nu er der ro igen. Håber bare mine piger snart er friske igen. Ville ikke så meget med dette indlæg bare have lidt luft fra mine tanker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

JustAnotherName

Puuha, det lyder virkelig hårdt. Stakkels piger. Og stakkels forældre, som bliver kørt hårdt. Jeg ønsker rigtig god bedring!
Håber de begge vågner op og er friske igen imorgen, så I kan slippe for gråd og sygdom.

Sender et kram 

Anmeld

8. februar 2010

Ranarupta

Nøj, det lyder som en helt gevaldig omgang!  
Håber, at pigerne meget snart får det bedre - det er bare så synd, når de små pus er syge!

Rigtigt god bedring til dine piger!

Karina 21+2

Anmeld

8. februar 2010

TbCp

Puha sikke da en omgang

Rigtig god bedring 

Anmeld

8. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Puha her hjemme har pigerne nu grædt i næsetn to døgn uden stop syndes jeg, ja det hele startede jo i torsdag at dp moren ringde at Amalie kastede op i store strømme og vi skulle komme og hente hende, selvfølig komme lille Laura også med hjem. Og det var nok godt for hun begyndte så også at kaste op efter kort tid. Hele torsdag gik med opkast, alt hvad de fik i munden/maven kom ud igen og mere til. Heldigvis kastede de ikke op om natten, men jeg var nok inde og tjekke dem mindst 5 gange fordi de hoste sådan. Nå men fredag blev jeg hjemme fra skole, og hjalp Mikael med pigerne. For nu havde de så fået tynd mave oveni de kastde op!!!Det var også en lang dag, vi brugte næsten en hel pakke bleer og de var næsten hudløse da dagen var omme. De begyndte at blive meget pyldret om aften og ville kun være ved mig. Kl 18.05 kom de i seng for de var så overtrætte og jeg kunne ikke holde til det mere, deres gråd går lige i mit hjerte og det gør så ondt at se sin børn syge og de ikke kan udtrykke hvad de gerne vil, for jeg gætter og gætter og det er så svært at finde ud af hvad de vil når de er syge. Nå men så kom vi til llørdag morgen, hvor vi skulle have været i Randers  , men vi kunne ikke komme afsted. Nu er de begyndt at hoste rigtig meget og er bare snottet, de hyler hele tiden, og jeg har et barn på armen på skift hele dagen, mine arme er bare ømme for de er godt tunge nu. De skriger og skriger og vi prøver alt... heldigvis er der ro de timer de sover til formiddag og jeg får mig et varmt bad. Men så starter vi forfra da de stod op. De vil ikke rigtig spise, men drikker ok, så er ikke bekymret hvad det ang.

Nå men havde så håbet på at i dag ville de få det bedre men NEJ!!!! Amalie har af 39 i feber og Laura heldigvis kun 37,9, men de har skreget det meste af dagen og kun deres mor kunne bruges og i morgen kommer der nogen og ser på huset kl 16 og det liner lort efter sådan 4 dage, så svigermor var her i dag og lægge tøj sammen. Nu sider jeg og laver en opgave omkring hjerte-kredsløbet og lungerne og luftvejne, og jeg årker bare ikke mere, men det skal jo aleveres. Jeg mangler stadigvæk to timers abejde før jeg er færdig, heldigvis har pigerne sovet siden kl 19, men de vågner nok snart, og er vågen i en time, det har de gjort de sidste mange nætter. I morgen skal de blive hjemme, da jeg ikke vil sende dem afsted når de har det sådan...

Har lige været oppe ved dem igen, de var begge vågne og ville have sut og lidt vand, men nu er der ro igen. Håber bare mine piger snart er friske igen. Ville ikke så meget med dette indlæg bare have lidt luft fra mine tanker.

PUHA Fie....... Jeg bliver udmattet bare af at læse om det! Sikke en omgang. Hvor er det bare synd! Og ja det er så hårdt at de små ikke kan fortælle hvad de vil. Det må være så frustrerende ikke at kunne fortælle hvad de vil have os til og vi kommer til at gøre 10 forkerte ting inden vi finder frem til det rigtige, men det gode er at vi PRØVER og gør alt det bedste vi kan. Men puha det må være hårdt og især når det kun er dig der dur..... Jeg håber snart dine dejlige piger får det bedre så I alle kan nyde hverdagen igen.

Anmeld

8. februar 2010

Skouboe

Puha for en omgang - jeg kan huske da Freja og jeg begge to var lagt ned med Roskildesyge i 1½ uge... der er ikke noget mere charmerende end at stå midt om natten med kvalme selv og en seng der er overbrækket... Og jeg havde endda kun en!

Jeg har desværre ikke rigtigt nogle gode råd - andet end at passe lidt på dig selv hvis det er muligt. Jeg fandt ud af at selvom det kun er mor der dur, kan far sagtens bruges, hvis man ikke lige kan se eller høre mor, så jeg afleverede indimellem Freja til faren og gik op og lagde mig. 2 minutter efter at jeg var ude af syne, var far helt fin at putte med...

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Puha jeg bliver jo helt forpustet af at læse om det, så jeg kan virkelig godt forstå du føler dig godt brugt.

Håber snart de bliver friske, så mor kan få lidt ro på igen...

God bedring med dem.

Anmeld

8. februar 2010

MORJESPERSEN

Tak for jeres søde ord og gode råd, vi er næsten lige kommet hjem far vagt lægen med pigerne da de stadigvæk have 39 her til aften, men der er ikke noget at finde. Så de skal bare have en panodil og så masser af væske. Så vi må bide i det sure æble og håbe på de snart bliver raske igen.... godt manden satdigvæk har barsel til d.12 feb. så sker der ikke noget ved de skal blive hjemmme fra dp igen i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.