Påvirker det barnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

MetteMTH

Hejsa alle sammen!

Jeg går faktisk og er total ked af det hele tiden, kan det påvirke barnet/ eller kan barnet mærke at sin mor er ked af det?

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

LRJ

Mette88 skriver:

Hejsa alle sammen!

Jeg går faktisk og er total ked af det hele tiden, kan det påvirke barnet/ eller kan barnet mærke at sin mor er ked af det?

Knus Mette

ja barnet kan mærke du er ked af det, og så bliver det "ked af det", men der sker ikk barnet noget

- Men du er ikk ene om at være ked af det hele tiden :s

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

7. februar 2010

N&J

Mette88 skriver:

Hejsa alle sammen!

Knus Mette

Altså det er der nogen der siger, og det var noget jeg var opmærksom på under min graviditet.. men alligevel var jeg (og min søster var også) meget triste og kede af det under vores graviditeter og vi har begge to fået to glade raske børn..

Jeg så mange sjove film, droppede mennesker i mit liv som var negative og spiste hvad jeg ville.. det hjalp lidt på mit humør indimellem.. ;O)

Anmeld

7. februar 2010

MetteMTH

Lone H. skriver:

ja barnet kan mærke du er ked af det, og så bliver det "ked af det", men der sker ikk barnet noget

Det er pga. kæresten og jeg har nogle problemer. Jeg har grædt hele dagen idag og kastet op, for har bare været så ked af det!

Anmeld

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Lone H. skriver:

Er det videnskabeligt bevist? Det har jeg nemlig aldrig hørt.

Men det virker selvfølgelig logisk/indlysende et eller andet sted, at barnet påvirkes at moderens humør under graviditeten, men hvorvidt det er holdbart, det ved jeg faktisk ikke....

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Mette88 skriver:

Det er pga. kæresten og jeg har nogle problemer. Jeg har grædt hele dagen idag og kastet op, for har bare været så ked af det!

Kender det :s

Hvis du vil snakke om det så kan du altid skrive en privat besked til mig!  Lytter MEGET gerne på dig

Lone

Anmeld

7. februar 2010

MetteMTH

Lone H. skriver:

Kender det :s

Hvis du vil snakke om det så kan du altid skrive en privat besked til mig!  Lytter MEGET gerne på dig

Lone

Hvor er du sød

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Mathildesmor skriver:

Er det videnskabeligt bevist? Det har jeg nemlig aldrig hørt.

Men det virker selvfølgelig logisk/indlysende et eller andet sted, at barnet påvirkes at moderens humør under graviditeten, men hvorvidt det er holdbart, det ved jeg faktisk ikke....

Det siger de "kloge" hvertfald :b Barnet kan jo mærke når du er glad, så derfor mener man jo at det os kan mærke det når du er ked af det   ( det kan spædbørn og små børn jo os )

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Mette88 skriver:

Hvor er du sød

Tak

Men du skal ikk gå rundt og være ked af det, det vigtigste er af du har det godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.