Hvad er det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Tvilling

Kære Piger

Jeg lå for lidt siden helt stille på sofaen og pludselig mærker jeg et niv så STORT i mit understel, ca en cm over skambenet, som om nogen nev mig og holdte ved i 40 sec, svært at vurdere.

Er det det man kalder pluk ve??. Som jeg havde?? Har været en tur i skoven på 30 min, da jeg begrænser mig selv, og så har vi været til frokost ved svigermekanikken. Det er alt.

K Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

anna-jonas

Det lyder lidt, som de smerter jeg havde ved skambenet (symfysen) p.g.a bækkenløsning i sin tid.

Anmeld

7. februar 2010

Tvilling

Hmm. Jamen jeg har jo godt nok BL, men synes slet ikke jeg har mærket tilsvarende før. Som om det var lige under hvor bebs ligger og så skambenet..

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

Tvilling skriver:

Kære Piger

Jeg lå for lidt siden helt stille på sofaen og pludselig mærker jeg et niv så STORT i mit understel, ca en cm over skambenet, som om nogen nev mig og holdte ved i 40 sec, svært at vurdere.

Er det det man kalder pluk ve??. Som jeg havde?? Har været en tur i skoven på 30 min, da jeg begrænser mig selv, og så har vi været til frokost ved svigermekanikken. Det er alt.

K Tvilling

det kan os være en plukve som du selv skriver - hvis du har BL skal du passe på hvor meget du laver, for det kan give plukveer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.