Træt af folk skriver på andres annoncer.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Anonym trådstarter

Er ved at være godt træt af af folk blander sig i andre folks annoncer og tilkendegiver meninger om ALT muligt andet der IKKE vedrører annoncen

Dette gælder både personlige annoncer og salgs annoncer

Hvis du IKKE er interesseret i ex den vare folk sælger, så lad venligst være med at skrive på annoncen

TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Er ved at være godt træt af af folk blander sig i andre folks annoncer og tilkendegiver meninger om ALT muligt andet der IKKE vedrører annoncen

Dette gælder både personlige annoncer og salgs annoncer

Hvis du IKKE er interesseret i ex den vare folk sælger, så lad venligst være med at skrive på annoncen

TAK

lyder som en god idé

Anmeld

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Helt enig!

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

enig! Gider i hvertfald ikke dumme eller latterlige kommentarer der ikke vedrøre annoncen, eller som er fuldstændig ligemeget for annoncen!

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

Dejligt at vide man ikke er den eneste med den mening

Anmeld

8. februar 2010

3drenge

ENIG

Jeg har en NY bæresele til salg, der har kostet 899, sælger den til 400 synes det er en fair pris. Så er der en der skriver at den kan købes til 200 i babysam, bare lige til info...hvad F..... kan jeg bruge det til på min salgsann

Anmeld

8. februar 2010

Tro på dig selv.

3drenge skriver:

ENIG

Jeg har en NY bæresele til salg, der har kostet 899, sælger den til 400 synes det er en fair pris. Så er der en der skriver at den kan købes til 200 i babysam, bare lige til info...hvad F..... kan jeg bruge det til på min salgsann

Det kan du ikke bruge ret meget...

Og din pris er helt fair, når man tænker på den pris, du har selv givet for denne.

Held og lykke med salget...

Knus fra Susanne

Anmeld

8. februar 2010

Anonym trådstarter

3drenge skriver:

ENIG

Nemlig...ka folk ikke bare passe deres eget, når man sætter en pris er det jo ik for sjov

Noget andet hvis folk kommer med et bud på 50-100kr under pris, så kan man jo altid bare sige nej tak el mødes på midten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.