Øhh dimser i profilen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Enayia

De der rubrikker nogle har forneden af deres tekst med et flot billede og hvor der står hvor langt man er i sin graviditet eller hvor gammelt ens barn er.

Hvor finder man dem hende og hvordan får i dem ind på jeres profil ???

Håber nogle kan kaste lidt lys over det, på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

smokin

Enayia skriver:

De der rubrikker nogle har forneden af deres tekst med et flot billede og hvor der står hvor langt man er i sin graviditet eller hvor gammelt ens barn er.

Hvor finder man dem hende og hvordan får i dem ind på jeres profil ???

Håber nogle kan kaste lidt lys over det, på forhånd tak

Du skal være plusprofil (betale 25 kr. til baby.dk) for at kunne det

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

Ah hvor smart, tusind tak for det

Anmeld

7. februar 2010

@spire

du skal overhovedet ikke være plus profil... Det er de der stickers du mener ikke? Ligesom jeg har på min profil, uden at være plusprofil..?

De hedder lilypie, og du laver en selv inde på lilypie.com hvor du indtaster dine data, den kommer så frem med en masse forskellige koder du kan bruge til at sætte denne 'sticker' i forskellige forums og formater, og her skal du vælge den der hedder URL image, når du så i din profil tekst (herinde) skal skrive noget er der et tegn hvor du kan indsætte billede, og her copy paster du den URL-kode fra lilypie ind, og vupti, så har du en pregnacy sticker på din profil...

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

@spire skriver:

du skal overhovedet ikke være plus profil... Det er de der stickers du mener ikke? Ligesom jeg har på min profil, uden at være plusprofil..?

De hedder lilypie, og du laver en selv inde på lilypie.com hvor du indtaster dine data, den kommer så frem med en masse forskellige koder du kan bruge til at sætte denne 'sticker' i forskellige forums og formater, og her skal du vælge den der hedder URL image, når du så i din profil tekst (herinde) skal skrive noget er der et tegn hvor du kan indsætte billede, og her copy paster du den URL-kode fra lilypie ind, og vupti, så har du en pregnacy sticker på din profil...

Jo præcis, jeg mente nu nok jeg havde set dem før der var plus-profiler herinde. Tusind tak for det ! Det var lige præcis den jeg mente

Anmeld

7. februar 2010

@spire

Enayia skriver:

Jo præcis, jeg mente nu nok jeg havde set dem før der var plus-profiler herinde. Tusind tak for det ! Det var lige præcis den jeg mente

Var så lidt, kan også se det er lykkedes dig nu..

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

@spire skriver:

Var så lidt, kan også se det er lykkedes dig nu..

Ja jeg skulle lige fatte helt hvordan jeg gjorde det, men nu virker det. TUSIND tak igen for hjælpen, jeg har ledt efter dem så længe men vidste ikke hvad de hed eller hvor man kunne få dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.